Alltså jag VÄGRAR tro att inte fler tycker att den här är rolig! Blir det bättre om jag gör så här?
Det är ju de ljuden han åstadkommer varje gång han nyper sig i ballen/baguetten i alla videoer jag sett med honom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså jag VÄGRAR tro att inte fler tycker att den här är rolig! Blir det bättre om jag gör så här?
Jag har hört att fröer från såna man köper i affär är F1 och inte alls behöver bli samma sak när det växer upp...Att jag inte tänkte på det. Får bli en koll där. .
Eller så får jag köpa en förpackning dammsugare o se om jag kan plocka några fröer ur dom.
Tack för kvällens skratt!! TUR att jag inte drack något, säger jag baraJag har hört att fröer från såna man köper i affär är F1 och inte alls behöver bli samma sak när det växer upp...
Tänk om dammsugarna blir... selleri!
Jag har hört att fröer från såna man köper i affär är F1 och inte alls behöver bli samma sak när det växer upp...
Jag har hört att fröer från såna man köper i affär är F1 och inte alls behöver bli samma sak när det växer upp...
Inte lätt när man är glömsk Brukar har koll, men så slapp det här igenom tydligenMycket nu?