Håller med. Därför blundar jag typ när mina ungar doppar gurka och tomat i ketchup när vi ätit tex makaroner och köttbullar .Jag tycker att gränsen går vid ketchup på ägg. Det skär ju sig? Vem kommer ens åå idén att ha ketchuppå pannkakor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Därför blundar jag typ när mina ungar doppar gurka och tomat i ketchup när vi ätit tex makaroner och köttbullar .Jag tycker att gränsen går vid ketchup på ägg. Det skär ju sig? Vem kommer ens åå idén att ha ketchuppå pannkakor?
Är det verkligen till olivodlingarna? Oliven är ju väldigt torktålig. Mandel/persika/aprikos/nektarin, citrusfrukter och mispel har ju mycket högre vattenbehov.Hjälper ju inte när de olagligt pumpar upp vatten och förstör nationalparker.
Håller med. Därför blundar jag typ när mina ungar doppar gurka och tomat i ketchup när vi ätit tex makaroner och köttbullar .
Åh jösses va sugen jag blev på.sån pizza. Får bli min födelsedagsmiddag ikväll
Instämmer med komplettering även om det tar emot!Grattis!
Nu blev jag sugen på klassikern hawaii toast. Enbart därför jag brukar ha en eller två burkar ananasskivor i skafferietJag är team ananas,kall.varm,färsk,på burk etc, däremot klarar jag mig jätte bra utan kassler och ja jag har den både på¨pizza och varma mackor
Nä bara såna där svarta, urkärnade och smaklösa. Resten borde det finnas mer av!
I vissa delar av Italien kräks de nästan om du äter fisk eller skaldjur tillsammans med ost.Det ballar alltid ur/når orimliga proportioner när det gäller italiensk mat. Tror att knäckt spagetti väcker minst lika starka reaktioner. Eller varför inte ta favoriten carbonara? https://www.sydsvenskan.se/artikel/den-fafanga-drommen-om-en-akta-carbonara/
Åååh, toast med ananas, jalapeños och oooost!Nu blev jag sugen på klassikern hawaii toast. Enbart därför jag brukar ha en eller två burkar ananasskivor i skafferiet
Jaa!Hawaii med (vit) kebabsås är bästa pizzan!
Nej, inte slemmigt alls, tycker jag. Utan sås blir det ju så torrt eller salt kanske mer. Det går iaf åt mer dricka.Jag tycker vit sås på pizza är lite äckligt. Slemmigt men mättande?
Men tomatsås!Nej, inte slemmigt alls. Utan sås blir det ju så torrt eller salt kanske mer. Det går iaf åt mer dricka.
Men blir inte botten för mjuk med mer tomatsås?Men tomatsås!
Ahh, jag tänkte att det var en så kallad "vit pizza" du menade! Vederstyggligt! När pizzan väl är gjord får folk givetvis ha vad de vill på den, men det sista jag skulle kalla en generisk pizza är väl torr. Med tomatsås, smält ost och diverse flottiga prylar ovanpå.Men blir inte botten för mjuk med mer tomatsås?
Kebabsåsen åker på efteråt.
Det hade jag inte koll på vad det varAhh, jag tänkte att det var en så kallad "vit pizza" du menade! Vederstyggligt! När pizzan väl är gjord får folk givetvis ha vad de vill på den, men det sista jag skulle kalla en generisk pizza är väl torr. Med tomatsås, smält ost och diverse flottiga prylar ovanpå.