Ananas på pizza (utbruten från Tråd för random bilder med roliga texter IV)

Eftersom jag inte gillar ananas öht är det ganska tydligt var jag står i just den här frågan :p Men, jag struntar fullständigt i vad andra har på sina pizzor. Skulle alla behöva äta som mig så hade det varit problematiskt. Typ.

Tycker förövrigt inte om oliver heller, vilket är snudd på standard att ha med på vegetariska pizzor, eller i vegetarisk mat öht.
 
Varning för ett pretatantiöst svar på en mer allvarlig tolkning av trådstarten:

För att det är en kliché som bör leda till lekfullt tjaffs som är underhållande för alla parter. En seriös diskussion om "vem har bäst smak" är i bästa fall meningslös och i värsta fall dömande och skadlig.
 
Oliver borde förbjudas :sneaky:

(Jag skojar, bara för att vara extra tydlig)
Tänk så många jobb som skulle förloras om inte denna ädla frukt förgyllde våra måltider så ofta!

1721902145523.png


Gissar att alla redan är hängivna följare av Olive Oil Times
https://www.oliveoiltimes.com/
 
Alltså, jag älskar ananas! Jag har gärna tärnad mango till pulled Oumph i bröd, ihop med lite grönsaker och creme fraiche och sånt. Men uppvärmd ananas i mat - näpp! Ni som gillar det får äta hur mycket ni vill, men jag tar något (som jag tycker är) godare istället :D;) .

Ketchup på pannkakor är för övrigt en annan smakkombination som jag vägrar.
 
Alltså, jag älskar ananas! Jag har gärna tärnad mango till pulled Oumph i bröd, ihop med lite grönsaker och creme fraiche och sånt. Men uppvärmd ananas i mat - näpp! Ni som gillar det får äta hur mycket ni vill, men jag tar något (som jag tycker är) godare istället :D;) .

Ketchup på pannkakor är för övrigt en annan smakkombination som jag vägrar.
Jag tycker att gränsen går vid ketchup på ägg. Det skär ju sig? Vem kommer ens åå idén att ha ketchuppå pannkakor? O_o
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
4 217
Senast: skiesabove
·
Relationer Min pappa fyller snart 76, och vi ses tyvärr sällan, ca 1-2 ggr om året, senast var vid jul. Vi pratar dock i telefonen iallafall minst...
Svar
9
· Visningar
1 548
Senast: Fibusen
·
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 790
Senast: Lipperta
·
Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
25 134
Senast: Amk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp