Fast någon hade ju tagit upp begreppet först, som om det hade betydelse (om man har en gångartshäst eller ej alltså). En sak leder till en annan. Och varför ta upp TS häst öht? Det är väl i stort sett ingen av oss som diskuterar som har en sån häst i alla fall, eller hur? Så vad har just TS hästs kvalitet på gången med saken att göra öht? För TS frågade INTE om SIN häst, TS frågade vad begreppet gångartshäst stod för och hur man vet om man har en sån häst. Mer rätt formulerat på TS fråga var nog något i stil med "Hur vet man att man har en gångartshäst?" Jag tolkar det mer allmänt formulerat, klart man kan ta illa upp eller lätt kan missförstå ett svar som går på personnivå på det sättet, det fick en negativ klang i sammanhanget.TS frågade nåt i stil med "Hur vet jag om min häst är en gångartshäst?!" Och någon svarade "Din häst är ingen gångartshäst". Varpå någon tyckte det var fult svarat. Jag fattar verkligen inte hur det kunde tolkas som ett fult svar.
Ts fortsatte med att skriva nåt i stil med "Hur vet du vad min häst är och inte är" Med någon sorts smirkande smiley. Det tycker jag var bra fulare.