Tornerspelsträning i Örebro??

S

Smulan85

Såg att det fanns en gammal tråd kring det här. Hoppas det är ok att jag ändå lägger in en ny "fräsh".

Är det någon som håller på som det är nu?

Eller finns det några som är intresserade av att börja träna tornerspel i Örebro-trakterna??

Lite tråkigt att alltid träna själv...

Sv: Tornerspelsträning i Örebro??

Jo jag vet. Jag har varit med dem och tränat hela våren. Men hade tänkt se mig omkring ifall det fanns några intresserade närmare. Det tar trots allt en stund att åka till arboga.

Nu blev jag lite nyfiken O.o
Vilken av dem som tränat är du?
Ser inte så bra på bilden.
Rider själv med kuskarna, och har gjort ... så länge jag kan minnas.
Caligatio, stor brun nording, eros.

Jag tränade i den första gruppen. Med mitt varmblodssto. Vi sågs på KMet i hoppning.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
3 622
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 320
Senast: Ragdoll
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
953

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka