Fick mina provsvar på sköldkörtelprover samt en massa andra värden dom tog...... inga som helst indikationer på problem med sköldkörteln eller något annat och när jag försökte förklara att jag fortfarande är absurt trött och ibland måste sätta mig och sova där jag är för kroppen ger upp, att jag fortfarande svimmar när jag tränar hårdare än medel och att jag på 5 mån med träning i snitt 5 dagar/vecka och ett snittintag på 1500-1700kcal/dag inte gått ner ett endaste gram... då säger läkaren:
"Det bästa vore kanske om du lärde dig att acceptera att det är så här det är?"
Jag blev så matt och ledsen så nu har jag tryckt i mig massor med mat och en halv förpackning tiramisu och har helt tappat sugen att gå till gymmet... jag vet att jag kommer fortsätta träna för min chrons blir ju bättre men all min motivation är bortblåst och allt känns bara crapskitpoop!
"Det bästa vore kanske om du lärde dig att acceptera att det är så här det är?"
Jag blev så matt och ledsen så nu har jag tryckt i mig massor med mat och en halv förpackning tiramisu och har helt tappat sugen att gå till gymmet... jag vet att jag kommer fortsätta träna för min chrons blir ju bättre men all min motivation är bortblåst och allt känns bara crapskitpoop!