Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar om någon testat XL-S Medical och vad ni tror om den produkten?
@Nixehen jag hetsäter/känsloäter flera dagar i veckan. Inte alltid godis och dylikt, ibland är det bara groteska mängder mat. Nej lite socker är ok, men skulle vilja få det via frukt snarare än onyttigheter får försöka omvända mitt godissug till fruktsug (lyckades med det som tonåring). Jag är dessutom så knäpp, att jag skulle vissa dagar tycka det vara helt rimligt att byta ut en måltid mot onyttigheter. Därför vet jag inte om kaloriräkning kommer funka heller.
Alltså det är inte meningen att totaldissa det du skriver, jag uppskattar att du tar dig tid!
Jag klarar ju mina 2-dagar så det borde gå de andra 5 också. Känner mig dock dålig som inte kan hålla mig från sötsaker, har dålig "karaktär" och så. Men får börja räkna kalorier och se om det kan vara ett bra verktyg kanske
Idag höll jag på att dö, nä kanske inte riktigt men det känndes så. Var ute och sprang och var redan super trött och skulle börja gå. Men då möter jag grannen som oxå är ute och joggar. Då kunde ju inte jag bara börja gå utan skulle vara lika "duktig" som grannen och fortsatte. När jag väl rundade kröken så såg jag ljuset i tunneln. Stod på huk länge för att få tillbaka andan.
Men slog oxå mitt rekord. Sprang 550m utan att gå.
Idag höll jag på att dö, nä kanske inte riktigt men det känndes så. Var ute och sprang och var redan super trött och skulle börja gå. Men då möter jag grannen som oxå är ute och joggar. Då kunde ju inte jag bara börja gå utan skulle vara lika "duktig" som grannen och fortsatte. När jag väl rundade kröken så såg jag ljuset i tunneln. Stod på huk länge för att få tillbaka andan.
Men slog oxå mitt rekord. Sprang 550m utan att gå.
Eftersom jag är gnällkärringen kände jag att jag vill kommentera detta.Jag har inte vågat uppdatera här på någon vecka då stämningen varit lite si och så, och det var inte läge att komma in och "gnälla". Jag har nämligen ätit lite dåligt sista veckan så jag känner mig lite missnöjd.