Jag har ju haft en lång platå nu där jag stått stilla, har gått ner 14 kilo ungefär. Motionen går okej, men har svårt att motivera mig till bra mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lät ju verkligen bra. Letade efter det i min lokala butik, men det fanns såklart inte. Fick köpa drickyoghurt istället med 9 % socker.....Nope, de är utan tillsatt socker. Dock är det aspartam i allihopa.
Väldigt lågt kaloriinnehåll dessutom. 86 kcal i en burk, samt 16 gram protein.
Då har vi samma delmål .
Men jag blir lite deprimerad när jag läser medryttarannonser och dylikt. Verkar ju inte finnas många hästar iaf som klarar av att bära omkring på 90 kilo.
Det finns MASSOR av hästar som klarar betydligt större vikt än så! Problemet är bara att deras ägare inte inser det...@Loppanhellqvist jag vet hur ledsen man blir över hur svårt det är att hitta en häst som bär jag hade själv hyfsat svårt att hitta häst som de ville ha hjälp att promenera med också. Nu har jag iofs hittat en som jag tycker om men jag kommer nog aldrig kunna rida henne. Men vi kommer hitta hästar att rida på, det är jag säker på
Hej tjejer och killar!
Jag tänker köra en 30 dagars challange.
30 minuter motion om dagen. (Promenad, träning, simning, tömkörning)
Inget skräpintag( godis, chips, bullar, kakor, läsk)
frukost, lunch, middag och två nyttiga mellanmål (mål Max 1500 kalorier).
Vatten som dryck.
Någon som vill hänga på?
Startar NU!
Kolsyrat vatten med smak?(Minus vattnet, jag har svårt med vatten, att svälja alltså.)
Kolsyrat vatten med smak?
Komsi komsi och häng på! Te går bra det oxå
Hej tjejer och killar!
Vatten som dryck.
Någon som vill hänga på?
Startar NU!
Det låter ju lockande med en sådan utmaning.Hej tjejer och killar!
Vatten som dryck.
Någon som vill hänga på?
Startar NU!
Det låter ju lockande med en sådan utmaning.
Mina ursäkter för att inte haka på till 100% är dels en värkande kropp (jag "betalar för" helgens Scandinaviumresa nu och ett tag framöver - det är värt det, men det betyder också att jag inte är fullt funktionsduglig på ett tag. Reumatikerns verklighet )
Och dels att jag helt enkelt varken har tid eller ork just nu att sätta mig in i kaloriräkning.
Jag kör min variant av utmaningen - så mycket motion som kroppen orkar med och så vettig kosthållning som möjligt.
hehe, nä, kaloriräkning är inte min tekopp.det tycker jag låter som en bra kompromiss. vem vet vi kanske kan få dig att börja räkna något mål mat om dagen innan 30 dagar är slut
Det låter ju lockande med en sådan utmaning.
Mina ursäkter för att inte haka på till 100% är dels en värkande kropp (jag "betalar för" helgens Scandinaviumresa nu och ett tag framöver - det är värt det, men det betyder också att jag inte är fullt funktionsduglig på ett tag. Reumatikerns verklighet )
Och dels att jag helt enkelt varken har tid eller ork just nu att sätta mig in i kaloriräkning.
Jag kör min variant av utmaningen - så mycket motion som kroppen orkar med och så vettig kosthållning som möjligt.
Jag hänger på, men kommer dricka 2 koppar te med mjölk i. Annars startar inte jag på morgonen.
Motion räknas träning. Kör ett litet pass här hemma med styrketräning med bara kroppen.