Har blev det pasta med en "sas" av en skiva finhackad bacon, farska korsbars tomater, svamp, lok och farska kryddor (persilja, oregano, och timjan) med en liten klick philadelphia ost blev det jatte gott ... och var klart fort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man slänga in en fryst köttbit i ugnen när man gör pulled valfritt-köttdlag, eller blir det mer som tjälknöl då?
Lite sent men små lammfärsbiffar och klyftpotatis är himla gott till ratatouille.Har ätit stora uteluncher både igår och idag så middagsmaten har blivit olagad! Fetaostsallad på allt jag hade i kylen igår och idag blir det ratatouille från frysen, funderar på vad jag ska ha till bara
Lite sent men små lammfärsbiffar och klyftpotatis är himla gott till ratatouille.
Ensam hemma med noll inspiration, då bli middagen något så fantastiskt som en semla
HCHF är den enda dieten jag vill kännas vid!Perfekt, hela kostcirkeln! Tror nog du prickade in lite HCHF också (beroende på mängden grädde)
HCHF är den enda dieten jag vill kännas vid!
Den kombinerat med röda antioxidanter är rena hälsokuren! Inte sant, @Anna?