Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det där såg ju inte alls äckligt ut, måste jag säga.Kolapaj med vinbär och lättvispad grädde var tokigt gott. En perfekt kombo av sötma och syrlighet.
Visa bifogad fil 140788
Om jag börjar spela och sedan vinner 173 miljoner, vill du ta anställning som kock hos mig då?Kolapaj med vinbär och lättvispad grädde var tokigt gott. En perfekt kombo av sötma och syrlighet.
Visa bifogad fil 140788
Oj oj oj vad gott det där lät! Jag älskar citron i alla former och temperaturer Ska definitivt testa nästa vecka!Tidsbrist igår gjorde att middagen fick byta plats i matsedeln med det som skulle serverats idag.
Det blev ett pastarecept som snurrat runt på jobbet ett par veckor efter en kollega delat det och det har varit otroligt uppskattat av alla som provat, krämig tomatpasta med citron och burrata. Här är receptet för den nyfikne
Sambon tyckte det var svingott, jag var inte lika imponerad. Den var verkligen otroligt krämig och det gillade jag, men har kommit på att jag nog inte är så förtjust i citron i varma rätter. Bort med citronen och kanske lite knaperstekt bacon istället hade detta varit superduper.
Ikväll blir det det makaronigratäng där köttfärssåsen ska koka länge innan, med massa selleri, mums
Det ska vara cheddar i och de har otroligt god sådan på Lidl, deras "Deluxe" engelsk cheddar är otroligt god. Finns inte alla veckor men ganska ofta.