Det var det, mamma var kocken och gör riktigt god risotto.Låter fantastiskt gott!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var det, mamma var kocken och gör riktigt god risotto.Låter fantastiskt gott!!
Gjorde detta igårkväll igen fast inte hasselback utan små rostade potatisar. Biffar av Anammas formbar färs. Trattkantareller i såsen. Funderar på att äta resterna till frukost.Airfryad hasselbackspotatis, vegobiffar, kantarellsås, pressgurka, lingonsylt, sallad.
I dag ar det Thanksgiving och vi ska till sonen och ata kalkon ... med en massa goda (om mindre nyttiga) tillbehor. Jag ser fram emot festen, och vet att jag maste ta det lungt med allt det "mindre nyttiga" men det ska bli himla trevligt att hanga tillsammans med hela familjen som bor har i nagra timmar.
Oh, ja ! Maken undrar om vi inte ska steka en kalkon till jul i år. Tycker att det är så SVÅRT att tillaga en sådan stor fågel, så vi får helt enkelt se om jag vågar mig på det !!@bettysmatte , I dag skulle du sakert vilja vara har ... "Turkey Day" ar har i Oregon molnig men inget regn i dag, alltsa ganska trakig dag, men all den goda maten och det trevliga sallskapet gor det till en fantastisk dag varje ar
Oh, ja ! Maken undrar om vi inte ska steka en kalkon till jul i år. Tycker att det är så SVÅRT att tillaga en sådan stor fågel, så vi får helt enkelt se om jag vågar mig på det !!
Smart ! Kanske får testa ändå !Do it! Numera ar nastan alla turkeys familjen tillagar "spatchcocked". De ar inte torra och jattegoda ... kolla det har receptet, det ar vad bade soner och jag gar efter men forst skulle jag "dry brine it" ... kolla runt pa olika recept sa hittar du garanterar ett som passar dig.
how to spatchcock a turkey