Norrland är underbart.
Delar av det iaf
Rökningen fortskrider, däremot är det svårt att hålla jämn värme pga eländig blåst så jag får väl lov att hålla på halva natten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Norrland är underbart.
Det ena utesluter inte det andra.Det är ju typiskt för exotiserande att tycka att något är underbart.
Jag kan bara inte gilla det här inlägget!Lunch först vid tre, makrill i tomatsås på falu rågrut, festligt toppat med bladspenat. Antar att jag borde tänka på middag?
Fattar det. Under all kritik! På kvällen åt jag morotssallad, men idag var jag hungrig som en varg och frukosten smakade vidunderligt gott, det hemgjorda grova rågsurdegsbrödet med vällagrad ost, gurka och paprika och grekisk yoghurt med äpple och frön. Och kaffe, en balja kaffe med skummad iKaffe, som jag drack med en tår i ögonvrån, för iKaffe är slut överallt och jag kommer få gå över till komjölk.Jag kan bara inte gilla det här inlägget!
Fattar det. Under all kritik! På kvällen åt jag morotssallad, men idag var jag hungrig som en varg och frukosten smakade vidunderligt gott, det hemgjorda grova rågsurdegsbrödet med vällagrad ost, gurka och paprika och grekisk yoghurt med äpple och frön. Och kaffe, en balja kaffe med skummad iKaffe, som jag drack med en tår i ögonvrån, för iKaffe är slut överallt och jag kommer få gå över till komjölk.
Jaaaaa! Eller fyll bilen (och släp!) och kom hit, vet ja! Går säkert att sälja dyrt till sorgsna veganstudenter och migSka jag posta ikaffe åt dig?
Jaaaaa! Eller fyll bilen (och släp!) och kom hit, vet ja! Går säkert att sälja dyrt till sorgsna veganstudenter och mig
Det är total torka i affärerna här och jag har inte druckit kaffe på en tid, så jag hamstrade inte ett lager som jag brukar när den fanns i överflöd i början av hösten. Oj, så bittert jag ångrar min kortsynthet!
Mathem, där sa du nåt! Åh, du är ett geni!Men står vi inför en landsomfattande kris tro?
Beställa via mathem? En koltrast i nöd liksom!
Jag provade oatlys deluxemjölk i kaffet. Helt ok, eller mycket bättre än annan havremjölk i kaffe men jag vet inte om den går att skummaJaaaaa! Eller fyll bilen (och släp!) och kom hit, vet ja! Går säkert att sälja dyrt till sorgsna veganstudenter och mig
Det är total torka i affärerna här och jag har inte druckit kaffe på en tid, så jag hamstrade inte ett lager som jag brukar när den fanns i överflöd i början av hösten. Oj, så bittert jag ångrar min kortsynthet!
Jag väntar på att den ska börja dyka upp här, men ännu lyser den med sin frånvaro, vilket är rätt märkligt!Jag provade oatlys deluxemjölk i kaffet. Helt ok, eller mycket bättre än annan havremjölk i kaffe men jag vet inte om den går att skumma
Jag väntar på att den ska börja dyka upp här, men ännu lyser den med sin frånvaro, vilket är rätt märkligt!