Jag vet, det ÄR svårt att koka potatis (fast det beror kanske mest på att jag gör det så sällan)! Sorten torde dock spela in en hel del.
Den här kändes som att den var sous vide:ad! Kan man göra det med potatis? Typ, perfekt 89 graders King Edward
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet, det ÄR svårt att koka potatis (fast det beror kanske mest på att jag gör det så sällan)! Sorten torde dock spela in en hel del.
Den här kändes som att den var sous vide:ad! Kan man göra det med potatis? Typ, perfekt 89 graders King Edward
Jag tror absolut på magi! Verkar rimligast!Nånting inom mig har dock sått ett litet frö av misstro mot att detta café hade en sous vide. De gav liksom inte riktigt det intrycket. De måste gjort på annat sätt. Tryckkokare? Magipotatis?
Jag gjorde nån sorts pytt på salsiccia och (egna) bondbönor, med mycket timjan och salvia. Mitt i matlagningen dök Bihustrun upp med sitt äldsta BARN och en STOR påse kantareller. Dessa stektes genast.
Hen lagar usel mat och kan inte kommunicera om mat. Men är även kär i dig!Den där bihustrun alltså. Kär.
Hen lagar usel mat och kan inte kommunicera om mat. Men är även kär i dig!