NEEEEEJ - inte en gång till.
Jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NEEEEEJ - inte en gång till.
Åh den där tomatefterrätten fick jag ju äran att inmundiga.d Edward, släng dig i väggen, säger jag, vad ska du med honom till @Hyacinth nu när du har chans på @Petruskas partner???
Den där ser ju inte så dum ut!Ångerfull. Ska ge mig på chiligryta istället. Med en sallad som tillbehör borde det bli bra!
https://www.koket.se/edward-blom/soppor-och-grytor/kott/edward-bloms-chiligryta/
Den där ser ju inte så dum ut!
Jag tror att du har Edwards varma förståelse på den punkten. Ersätt gärna med grädde, smör och en skvätt konjak!Nej, faktiskt inte. Fast jag får ju som vanligt hoppa över paprikan.
Jag tror att du har Edwards varma förståelse på den punkten. Ersätt gärna med grädde, smör och en skvätt konjak!
Nu undviker ju Edward kolhydrater av hälsoskäl. Enligt sig själv alltså.Jag har ätit glass med tjinuskisås till lunch. Som en Hommage eller nåt. Bäbisen rastar sin fader och hund, så jag passar på att äta från hela kostcirkeln.
Nu undviker ju Edward kolhydrater av hälsoskäl. Enligt sig själv alltså.
Vill ni göra äggsnoppar i vaniljkräääm söker ni på:
Île flottante
det något mer politiskt korrekta namnet.
Jag tror det var antingen i historieätarna eller i typ halv åtta hos mig som han gjorde det - för jag har också sett honom tillaga denna märkliga anrättning.Alltså jag är helt säker på att jag har sett Edward Blom laga detta någon gång, någonstans på tv. Måste leta vidare.
Jag planerar under Edwardtemat att självständigt byta ut ankflottet mot bröd/ris/pasta. Kniper det, kan jag av hälsoskäl även offra lite av grädden. Edward är som en rullande reklamboll för lchf!Ja. Så grymt besviken. Men en liten hutt kanske?
Jag tror det var antingen i historieätarna eller i typ halv åtta hos mig som han gjorde det - för jag har också sett honom tillaga denna märkliga anrättning.
Alltså jag är helt säker på att jag har sett Edward Blom laga detta någon gång, någonstans på tv. Måste leta vidare.
Det var i Sveriges mästerbagare eller vad det heter! Med han hunken och tanten!
Det var i Sveriges mästerbagare eller vad det heter! Med han hunken och tanten!
Det var där! Jag visste väl att jag hade hört honom säga îles flottantes!
Nog är han väl(har varit?) lite hunkig?Kallar du det där hunk???
Men alltså det var snöägg du tänkte göra när det blev kondomsnoppar i stället?