Tittar in i ditt kök, del 16

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ägg. Jag fick hybris efter att ha bläddrat i en bok av Hannu S och skulle göra nåt jag tror kallades äggmoln. Man pocherade vitan som blandats med socker och vanilj har jag för mig, men numer vet jag att man ska få rotation på vattnet, inte enbart ägget... det blev vita avlånga korvar, likt en kondomförsedd snopp. Dessa placerades i vaniljkräm och dekorerades ymnigt med kanderade blommor. Ingen hade troligen märkt något om jag inte drabbats av nervöstourettes och serverat med orden: Ursäkta att det ser ut som SNOPPAR (sen sade jag nog snopp 10 ggr till den middagen).

Herregud vad kul! :bow:

Ägg. Jag fick hybris efter att ha bläddrat i en bok av Hannu S och skulle göra nåt jag tror kallades äggmoln. Man pocherade vitan som blandats med socker och vanilj har jag för mig, men numer vet jag att man ska få rotation på vattnet, inte enbart ägget... det blev vita avlånga korvar, likt en kondomförsedd snopp. Dessa placerades i vaniljkräm och dekorerades ymnigt med kanderade blommor. Ingen hade troligen märkt något om jag inte drabbats av nervöstourettes och serverat med orden: Ursäkta att det ser ut som SNOPPAR (sen sade jag nog snopp 10 ggr till den middagen).
Så underbart symboliskt med ett recept av en bög, ett resultat i form av snoppar och så dessutom de ytterligt passande små blommorna över alltsammans! Blommor och bin goes homo and sugar, liksom! Lite som de där kondomerna med smak, vaniljsmak finns/fanns säkert!

Min bisexuelle och stundtals rätt fjolliga partner var lite kär i dig redan före det där inlägget. Vänta bara tills jag läser upp det för honom!

Tröttnar du på honom kan jag ta hand om honom.
Jag är lite förtjust i honom sen du skrev ett inlägg om att han lagat kanderade tomater av kalf Hansen till efterrätt (OBS, inte enbart ett sätt att närma mig Edward på).

Tröttnar du på honom kan jag ta hand om honom.
Jag är lite förtjust i honom sen du skrev ett inlägg om att han lagat kanderade tomater av kalf Hansen till efterrätt (OBS, inte enbart ett sätt att närma mig Edward på).

Åh den där tomatefterrätten fick jag ju äran att inmundiga.:heart:d Edward, släng dig i väggen, säger jag, vad ska du med honom till @Hyacinth nu när du har chans på @Petruskas partner???

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 677
Kropp & Själ Jag blir så trött på mig själv! Det känns som att min kropp håller på att köra slut på mig själv, och jag hittar inga medel som kan...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 100
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar