Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... och de godaste vegetariska vårrullarna jag någonsin ätit var på en flygplats i Philadelphia! Det är kanske samma ställe?
Det där låter som en riktigt smaskig rätt! Min mat blev också god, men saknade möjligen lite smaskighet. Åt upp det sista av chokladen till dessert, men sparar resten av vinet till en annan dag(imorogn?) för att undvika fylleri.Det låter fenomenalt, som alltid! @Koltrast
Själv har jag ätit lax och spetskål i ugn med nudlar och Srirachamajo. Kan vara min nya favoriträtt för det är så himla himla gott!
En annan kväll kommer jag mer än gärna till Malmö, @VLMF . Kanske det snart är uteserveringstider?
Skål, @Lillgrådis , skönt med sällskap i dekadensen
Akta så du inte spiller hummus på BARNET. Jag har hört att det kan ge men för livetJag dricker öl och äter hummus med ett sovande BARN i knät
Akta så du inte spiller hummus på BARNET. Jag har hört att det kan ge men för livet
Akta så du inte spiller hummus på BARNET. Jag har hört att det kan ge men för livet
Hade det bara varit lite varmare hade du ju kunnat sätta dig vid närmaste lekplats med vinet. Nu får det väl gå ändå.Jag har ätit en ganska trist lunch bestående av överkokt torskrygg och sönderkokt sparris och sen har jag småätit mörk choklad med blåbär i(Änglamarks, ganska god) hela eftermiddagen, så middag känns inte precis akut.
Jag skolkar från ett tråkigt möte ikväll och känner mig rebellisk, så kanske äter jag helt enkelt resten av chokladkakan och öppnar en halvflaska Prosecco. Hur var det med att dricka ensam en onsdag? Jag har tyvärr inga BARN att dricka inför, är det ett problem?