Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, Hotell Halland tänkte jag på, men tänkte också att om det är bra så vet du det.En söndagsmorgon i februari är det nog dessvärre tvärkört Det finns ingen möjlighet att ses senare? Eller på en lördag?
Den här stan sover ju alltid och jag tror inte att något café har öppet den tiden. Iaf inte vad jag kan komma på.
Så då är väl typ alternativet Hotell Halland men det är en väldigt tråkig frukost så jag rekommenderar den inte
Mhamara?En tidig middag då partner ska på pub.
Falafel, ajvar, labneh, dendäringavalnötsröranmemmahranånting, vinbladsdolmar och hummus. Gott och snabbt, jag gick loss på hummus.
Mhamara?
Bra torsdagskäk
/Bleka kopian
Jag tror att Hotell Halland är trevligare än McDonalds iaf Men det är liksom McD, HH eller Ica Maxi typ som är öppna vid den tiden. Majgården öppnar nio men det är ju bara marginellt bättre...Ja, Hotell Halland tänkte jag på, men tänkte också att om det är bra så vet du det.
Förra gången samma situation uppstod, åt jag frukost på McDonalds. Det var inte särskilt mysigt.
Misär.Jag tror att Hotell Halland är trevligare än McDonalds iaf Men det är liksom McD, HH eller Ica Maxi typ som är öppna vid den tiden. Majgården öppnar nio men det är ju bara marginellt bättre...
Välkommen till mitt livMisär.
Jag lagade tofu för första gången idag! Hittade ett recept som jag adapterade lite grann.
Tärnade naturell tofu och vände runt ordentligt i majsmjöl med mycket salt och peppar. Stekte i olja och lät rinna av på hushållspapper.
Rörde ihop en sorts dressing av pressad apelsin, mango chutney, chili och soja, lade upp sallad och tärnad honungsmelon på djup tallrik och skedade över krispig tofu och dressingen över. Och ja, det var verkligen gott! Trodde inte det, dels för att jag inte har lagat det förut och dels för att jag varit rädd för tofu sedan en hemsk upplevelse på en buffé typ 2003. Så det var kul!
Har annars plockat fram mammas gamla Mästerkockenlåda och tror att jag har bestämt mig för att laga något ur den varje vecka. Har utlyst omröstning på Instagram på de första tre korten, Endivesallad med räkor, Smörgåsplatå med ansjovis och Grillgräddad champinjonsmörgås. Det lutar åt det sista (märk väl att jag säkert kommer att göra om recepten så de funkar med dagens råvaror och för enkvinnshushållet - smörgåsplatå blir ju snarare smörgås singular) - då får jag till och med använda burkchampinjoner! Det var säkert ett år sen sist!
Vad vill ni helst höra om för lagning?