Jag tar med min burk till landet sedan, tänkte jag, så kommer det att ge sig självt pga brist på alternativ.Ingen aning, men har en burk jag också jag inte riktigt vågat mig på att hantera ännu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tar med min burk till landet sedan, tänkte jag, så kommer det att ge sig självt pga brist på alternativ.Ingen aning, men har en burk jag också jag inte riktigt vågat mig på att hantera ännu.
www.ica.se/recept/key-lime-pie-720008/
Man behöver inte grädde till, vi skippade det
Vi hade inte heller grädde till, lite frukt bara :-)
Jag gjorde ju en mindre kvantitet så har "bara" tre äggvitor att ta reda på. Jag gör nog maränger helt enkelt kommer inte på något annat. I och för sig har jag en halv rulle mandelmassa i kylen, skulle kunna göra små mandelkakor i stil med biskvibottnar... det ska jag nog göra!
Finns roliga drinkar där äggvita ingår.
Annars hade jag gjort sega mandelmaränger tror jag.
Gilla på soppan, inte förkylningen. Krya på dig!Det nya året har än så länge inte gått i gastronomins tecken för mig. Jag har varit monsterförkyld i veckan och pga det återupptäckt varm nyponsoppa med vaniljglass. Har inte ätit det på 20 år och kan inte begripa varför! (Eller så var det nostalgin som smakade mest. )
Tack! Jag har redan repat mig nästan helt. Bara näsan som vägrar sluta överproducera snor med följd att jag inte känner någon lukt => ganska ospännande att äta.Gilla på soppan, inte förkylningen. Krya på dig!
Startade en tråd på FL och frågade vad hon skulle göra med alla äggvitor - OBS! Inte maräng!@Anna , vad gjorde du av alla äggvitorna?
Vaniljpocherade päron med grekisk yoghurt och granola på favorit-frukoststället. Ikväll blir det pizza från ett nytt ställe som erbjuder "nyttigare" pizza där degen är gjord av sojamjöl, havre, råg och korn. Kan bli spännande!
Fy sjutton, @Hyacinth , din stackare! Tur att ni får hem folk om du är satt på boxvila.
Saffransrisotto.