Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra tips alltihop! Ska definitivt kolla upp för sist vi skulle köpa dinkel så hittade vi typ inget annat än saltå
Vi använder det i bröd främst (eller vi och vi, sambon)
Gröna vågen, rättvisa i världen och fred åt alla, är vad jag associerar med. Svårt att vara särskilt arg på.Ja, man får mer gröna vågen-vibbar än något annat. Jag tycker många av deras produkter är bra och köper dem gärna. Grönsaksbuljongen är suverän.
Gröna vågen, rättvisa i världen och fred åt alla, är vad jag associerar med. Svårt att vara särskilt arg på.
Det gör vi alldeles säkert! Är inte direkt jättesugen på att stötta Saltå mer än "Hoppas att ni hittar något alternativ som fungerar
Det gör vi alldeles säkert! Är inte direkt jättesugen på att stötta Saltå mer än "
"Nödvändigt"
Vad tycker vi i tråden om Freebaco? Är som också galningar?
Alla kan inte alltid vara på topp liksom (jag gillar deras matvete och matkorn kornen hamnar dock i sambons bröd, men matvetet är gott!)De verkar vara ok förutom att deras kamutvete är skit
Alla kan inte alltid vara på topp liksom (jag gillar deras matvete och matkorn kornen hamnar dock i sambons bröd, men matvetet är gott!)
Gröna vågen, rättvisa i världen och fred åt alla, är vad jag associerar med. Svårt att vara särskilt arg på.
Ja, det är mina associationer också. Men sällar mig till er andra som undviker Saltå kvarn (och framför allt utbildar andra i vad de är för tomtar ).
Särbon vet numera att han inte ens får titta på hyllan med Saltå om jag är med då
Nej men inte jag heller! Jag har till och med en kokbok från Saltå kvarn som jag har fått från någon (oklart vem) innan jag fattade vad det var för några Så nu står boken där och jag känner mig lite dum som har den, samtidigt som det ju inte är några fel på recepten som såJa, typ så. Jag fattade inte vad de var för några förrän för något år sedan eller så, antagligen var det någon här på Buke som förklarade. (Jag ändrade i mitt inlägg där jag hade skrivit "framför allt"; jag vet verkligen inte varför jag gjorde det för jag undviker ju mer än jag utbildar )
Nej men inte jag heller! Jag har till och med en kokbok från Saltå kvarn som jag har fått från någon (oklart vem) innan jag fattade vad det var för några Så nu står boken där och jag känner mig lite dum som har den, samtidigt som det ju inte är några fel på recepten som så
Det skulle väl vara om den fungerar bra som bras-startare då Men nä, ingen risk att jag hoppar runt naken i fullmånen. Och med tips från dig så kan vi ju dessutom se över framtida inköp så nu bör inte några kronor från vårt hushåll gå till saltåDet är mer miljöovänligt att slänga den så länge du inte börjar mumla om att hoppa runt naken i fullmånen och kasta ut hackad kamomill och brännässla över åkrarna
För den oinvigde... vad är felet med saltå kvarn?