Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tabouleh? Det är ju jättegott!Libanesisk middag på restaurang igår med både gamla och nya familjen. Mycket gott och mycket trevligt. Massor med små rätter. Vet inte vad allt var med det mesta var gott utom en persiljesallad som bestod av persilja och riktigt SÅ förtjust i persilja är jag inte.
Idag sista rycket av kylskåpsrensning efter julen. Nu rök sista sillen med potatis och ägg. Tre skumtomtar var till kaffet. Nu är julen slut!
Tabouleh? Det är ju jättegott!
Tabouleh är ju lite mer än hackad persilja.Nja, alltså, jag är tveksam till om den innehöll något annat än persilja. Möjligen lite lök. Och det smakade persilja. Inte gott, inte äckligt utan bara persilja. Tillförde mitt liv väldigt lite i jämförelse med de 12 andra rätterna.
Tabouleh är ju lite mer än hackad persilja.
Pulled jack fruit, rostad sötpotatis, rödlökssallad, mangosallad och guacamole. God Lager från Nils Oscar till.
Alltså, din avatar. Vad, vem, varför???Jo! Fick Myllymäkis fiskkokbok, den känns super!
Måste handla hummer och röding!
Jaa, jack fruit är tydligen en släkting till mullbär. (Som om man riktigt begrep sig på mullbär.) Finns i konserv. Vegetariskt alternativ till pulled pork (/annat djur) som även går under benämningen fooled pork. Jag gjorde inte alls så här, men jag lät mig inspireras, http://www.javligtgott.se/fooled-pork-a-k-a-vegansk-pulled-pork/.Pulled jack fruit - vad är det?
Låter himla gott.
Alltså, jag följer ju inte recept. Jag tog bara med länken för att visa vilken rätt jag menade. Alla mina kvartersindier har Saag Gosh, och jag lagar det lite lagom på fri hand som det faller sig.@Petruska lammet var super, särskilt som det kom med en vän som fick receptlänken behövde rätt mycket mer chili, men det var ju lätt ordnat.
Lammet fick sällskap av kalv och oxfilé då frysrensning inför flytt pågick.
Annan vän tog med hemlagad glass med kardemumma, honung och nötter, recept kommer ety den var magnifik!
Värdinnan aka Moi kokade ris och friterade papadum tills Lützendimman låg tät. Chutney till det och kvällen var topp! Tur det, eftersom agen var miserabel
Alltså, jag följer ju inte recept. Jag tog bara med länken för att visa vilken rätt jag menade. Alla mina kvartersindier har Saag Gosh, och jag lagar det lite lagom på fri hand som det faller sig.
Alltså, din avatar. Vad, vem, varför???
Vem- ingen aning.
Jag bara älskar män i klassiskt kvinnliga sexiga poser. Det visar hur löjligt det är.