Jag är också klen och KATTUNGEN åt upp min lax!Frukost. Knäckebröd med ost. Och en liten kopp te. Är något klen idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också klen och KATTUNGEN åt upp min lax!Frukost. Knäckebröd med ost. Och en liten kopp te. Är något klen idag.
Jag är också klen och KATTUNGEN åt upp min lax!
*styrkekjaaamizzar*Dock har vi INGET sött i huset vilket känns som MISÄR efter nästan två veckor med godsaker i alla skåp. KRÄNGT
Krya på er sjuklingar!
Jag är inte sjuk (än) men har pysslat om sjuk bebis de senaste nätterna vilket inneburit rätt taskigt med sömn, så jag känner mig lite klen ändå. Fortfarande glor den där jämrans lammbogen elakt på mig så fort jag öppnar kylskåpet. Partner bara lovar och lovar att hen ska äta upp den, men inget händer.
Jag blåvägrar. Har därför, fullt rimligt och logiskt, lagat flygande Jakob på majskyckling. Det var gott!
Dock har vi INGET sött i huset vilket känns som MISÄR efter nästan två veckor med godsaker i alla skåp. KRÄNGT.
Jordärtskocksoppa - igen.
Jag kan verkligen inte låta bli
Övriga äter panerad torsk med ugnsbakade rotfrukter och sallad.
Jag äter smoothie på jordgubbar/mango/grapefrukt. Tillbaka i frusen-frukt-träsket. Det är gott, men jag vill kunna äta vad jag vill.
Alltså, jag har inte hängt med riktigt. Är det graviditet som ställer till det för dig eller nåt annat?
Men insjukna, nu tar du väl i. Lite bullrig mage är de goda skockorna värda!Alltså jordärtskocka. Det är ju världens godaste. Men allvarligt - den dödar magar!!! Trodde att jag var ensam om att faktiskt få skitont () av att äta t.ex puré. Men nu har jag förstått att denna misär drabbar MÅNGA. Så hur vågar man bjuda på det ??? Man vill ju inte att gästerna ska insjukna.
Men insjukna, nu tar du väl i. Lite bullrig mage är de goda skockorna värda!
Jupp. Jag får inte behålla maten, det har varit bättre senaste tre veckorna, men nu är jag tillbaka i att allt kommer upp. Igår vomiterade jag 5 ggr på 3 timmar...
Nej jag tar inte i. Lite buller är väl okej, åtminstone i vardagslag. Men man vill ju inte att gästerna ska få magras. Och det har hänt mig flera gånger. Jag har valt bort jordärtskocka när jag varit ute på restaurang och blivit bjuden, just för att inte bli helt uppblåst när det är fest och glam som gäller.
Jag har pratat med många om det här och det är fler som har samma problem. Har inte ni andra det här?
Jag skulle behöva tips på vad man kan göra med kallrökt lax för att få den att inte framstå som kallrökt lax så mycket...? Har i kylen och den går snart ut, men jag är inte så förtjust i det.