athena_arabians
Trådstartare
Bra jobbat HUSMOR. Mvh/ hon som igår blötlade, tvättade och MANGLADE en hemvävd julduk i linne. Håhåjaja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat HUSMOR. Mvh/ hon som igår blötlade, tvättade och MANGLADE en hemvävd julduk i linne. Håhåjaja.
Ska jag och särbon komma på besök? Du och jag kan snacka trädgård och zombies, särbon kan fixa middagen
Jag köpte förresten ett par hekto gruyere premier cru igår till mina föräldrar. God dotter-poängen rullar in som de ska! Räknar med att få smaka
Sneaky-high-five!Så gör jag alltid! Ostbricka i julklapp till päronen = god dotter-poäng OCH god ost till mig!
Jag köpte Glasgow-gin till mina föräldrar som "hej nu är jag hemma!"-present, och såg framför mig hur jag skulle sitta i soffan medan pappa serverade mig gin & tonics på löpande band. Flaskan är inte ens öppnad än och jag väntar fortfarande på den där förbaskade drinken.Jag köpte förresten ett par hekto gruyere premier cru igår till mina föräldrar. God dotter-poängen rullar in som de ska! Räknar med att få smaka
Halleluja, chauffören ringde, bara 20 minuter försenad... vi får väl se.Nu har jag beställt färdtjänst fram o tbx till Åkersberga (faan tror det innan den är här) så det blir nog några skivor skinka från delikatessdisken på ICA.
Inga god far-poäng där, inte.Jag köpte Glasgow-gin till mina föräldrar som "hej nu är jag hemma!"-present, och såg framför mig hur jag skulle sitta i soffan medan pappa serverade mig gin & tonics på löpande band. Flaskan är inte ens öppnad än och jag väntar fortfarande på den där förbaskade drinken.
Inte ett enda!Inga god far-poäng där, inte.
Jag köpte Glasgow-gin till mina föräldrar som "hej nu är jag hemma!"-present, och såg framför mig hur jag skulle sitta i soffan medan pappa serverade mig gin & tonics på löpande band. Flaskan är inte ens öppnad än och jag väntar fortfarande på den där förbaskade drinken.
Man får låta nåd gå före rätt för julefridens skull.Inte ett enda!
Det faktum att han har lagat både hälleflundra och hjortfilé åt mig sedan jag kom hem väger dock upp lite grann, så jag tänker att han får sin julklapp i år trots allt!
Man får låta nåd gå före rätt för julefridens skull.
Särskilt oförrätter av den dignitet som den som så oväntat drabbat @Mineur .Agree. Det finns bättre tillfällen att ta alla oförätter på.
Särskilt oförrätter av den dignitet som den som så oväntat drabbat @Mineur .
Mm, jag tänkte vänta till hans födelsedag den 13 januari innan jag behandlar ärendet. Mycket passande i detta sammanhang att han fyller år på den dag då juletiden (och julefriden) officiellt är slut.Man får låta nåd gå före rätt för julefridens skull.