R
Raderad medlem 19815
Ja! Hoppas det blir lika gott som det låter. Jag har redan bakat den mjuka pepparkakan och den blev väldigt god.Det där låter verkligen sanslöst gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Hoppas det blir lika gott som det låter. Jag har redan bakat den mjuka pepparkakan och den blev väldigt god.Det där låter verkligen sanslöst gott
Ja. Jag är inte särskilt optimistisk.Nej, min mamma har vävt den. Känns som att du kan få vänta ett tag till...
Har du vävt den själv?
I jämställdhetens namn ser jag fram mot att partner ska fålla min ärvda julduk. Har bara väntat i 18 år än så länge.
Nejlika skulle nog passa.Hörrni - tror ni att det blir gott med en sallad med avokado, apelsin, rödlök, granatäpple? Vilka kryddor om det ska vara lite juligt men inte extremt? Ska jag ta bort avokadon, kanske?
Jag hade i dessa JULETIDER bytt avocadon mot sharon. Eller persimon, som den brukar heta om den är spansk.Hörrni - tror ni att det blir gott med en sallad med avokado, apelsin, rödlök, granatäpple? Vilka kryddor om det ska vara lite juligt men inte extremt? Ska jag ta bort avokadon, kanske?
Tipsa partner! Eller varför inte häftklamrar?Skulle det inte kunna gå att ordna med dubbelhäftande tejp om den nu nödvändigtvis ska fållas?
Tipsa partner! Eller varför inte häftklamrar?
Hörrni - tror ni att det blir gott med en sallad med avokado, apelsin, rödlök, granatäpple? Vilka kryddor om det ska vara lite juligt men inte extremt? Ska jag ta bort avokadon, kanske?
Fikon! Jag skulle ta bort avokadon, hellre äpple i så fall.
Tipsa partner! Eller varför inte häftklamrar?
Felinvestering i juletid, eller lite guacamole?Men vad ska jag göra med mina fem perfekt mogna avokadosar då???
Men vad ska jag göra med mina fem perfekt mogna avokadosar då???
Silvertejp?Limstift?
Men vad ska jag göra med mina fem perfekt mogna avokadosar då???
En kokosnöt gick åt till kokostoppar!
Jag får lite aggressivationer av detta tal om DUFVOR, enär jag helst skulle vilja skjuta alla DUFVOR som bor hos mig, tills de bara blefvo till små små - stendöda - DUFV-molekyler.
(men de har fjädrar och vingar och låter FÖR DJÄFVLIGT och skiter groteska mängder ÖFVERALLT.)
(jag vet att det inte heter aggressivationer, jag har snott det uttrycket från någon jag träffat i jobbet)