Fantastiskt! Vem serverade en så sensationell måltid?
FAMILJEN. Så det var bara att se glad ut.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastiskt! Vem serverade en så sensationell måltid?
Jag försökte ha ett vietnamesiskt tema häromåret, men det blev för svårt. Jag hade tex mycket svårt att orientera mig bland de vietnamesiska produkterna i asiatiska-ish butiker.Jag lever med ett ständigt sug efter vietnamesiskt jag. Hade helt andra planer igår men innan jag visste ordet av blev det en liten avstickare till Ica för att se om jag kunde få ihop en liten soppa... nu saknades ett par kryddor så det blev lite improviserat och annorlunda. Dessutom skippade jag nudlarna ty åt ganska ordentlig lunch samt fika på eftermiddagen så nåt lite lättare räckte. Stekt köttfärs och svamp i, blev det.
Visa bifogad fil 24517
Efterrätt: popcorn!
Men så UNDERBART! Har du FAMILJ i din nya hembygd? RÖTTER, liksom?FAMILJEN. Så det var bara att se glad ut.
Det där ser ju ursmaskigt ut! Pluspoäng för mängden toppingRårakorna igår blev jättegoda! PARTNER vill öva mer på att få dem snyggare. Gärna för mig!
Det där ser ju ursmaskigt ut! Pluspoäng för mängden topping
Då har hen aldrig hanterat kantareller!Min konsult-kok från Frankrike såg ut så här på tanken på förvälld svamp
Tja en sådan där man vet vad han har gjort - men inte vad han inte har gjort Fast det är lyx att ha någon att konsultera om smaker och genvägarna för att servera många samma rättDå har hen aldrig hanterat kantareller!
Men så UNDERBART! Har du FAMILJ i din nya hembygd? RÖTTER, liksom?
Det förhöjde rätten. Förhöjde!
Men det ska bara vara så mycket att man känner en lätt blommig smak. För mycket tar över.
Häpp! Hipsterfamiljen har ändrat kulinarisk stil lite?De där jag alltid bor med
Häpp! Hipsterfamiljen har ändrat kulinarisk stil lite?
SKORKS ålderskategori brukar enligt min erfarenhet gilla oliver, sill och Gammel Dansk.Nja, det här var nåt konstigt infall. Lite ur min komfortzon, men klart utmanande.
Tröstade mig med att göra små biffar med Mandi-krydda (nåt turiskt?) som åts i tortillas med hummus, labneh och machésallad. Alla gillade det utom SKORK som ensam åt en burk picklad rödlök, direkt ur buken, med gaffel. Avslutade storstilat med att dricka en halv deciliter spad, ur nämnda burk. SKORK älskar picklade saker, häromdagen var det en burk gurka som rök.
Langos idag
Visa bifogad fil 24564