Har just ätit thai-svensk crossover i form av gryta med kokosmjölk, grönsaker, rökt kalkon och MASSA koriander ihop med kokt potatis. Nu ska jag äta efterrätt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fantastiskt! Vem serverade en så sensationell måltid?Ugnsgratinerad falukorv med äpplen.
Åhå två veckor....då kanske du kan prova de fantastiska potatisbullarna på påse eller kanske slå på stort och öppna lite konserver? Ungefär min meny...är inte alls bitter. Å nej.Misär. Jag är gräsänka. Två veckor framåt.
Idag fyndade jag någon vegetarisk "färssås" i frysen. Åt den med pasta. Fattar inte vem i det här hushållet som har gjort och dessutom fryst in en så trist sås. Den smakade som något SONEN kunde ha svängt ihop på två minuter som trettonåring, men så länge har den inte legat trots allt.
Måste tröstäta något och funderar på vad.
Men då tvingas jag ju gå och handla!Åhå två veckor....då kanske du kan prova de fantastiska potatisbullarna på påse eller kanske slå på stort och öppna lite konserver? Ungefär min meny...är inte alls bitter. Å nej.
Diskmedlet i ena rätten förstörde alltså inte smaklökarna för resten?
Det där låter fantastiskt! Måste äta snarast. Med massor av koriander, @sjoberga
Typ gryta med porter i tycker jag är vintrigt. Gärna med typ rotselleri marinerad i vit balsamvinäger eller något till (utöver POTATISEN)Är omotiverat och ovant sugen på något med kött. Jag kan laga kötträtter, men ungefär vad vill jag ha? Något vintrigt.
Så var det för mig när jag en gång beställde in en kall gurksoppa i Polen (det var varmt, okej!) och dom hade missat informera om att det var rödbetor i. Utseendet var inte riktigt vad jag hade förväntat mig.Gjorde kokosmjölkgryta. Hade, utöver diverse grönsaksslattar, lila morot. ALLT blev rosa. Såg för djävligt ut men var otippat gott så länge jag inte tittade ner i tallriken...
Så var det för mig när jag en gång beställde in en gurksoppa i Polen (det var varmt, okej!) och dom hade missat informera om att det var rödbetor i. Utseendet var inte riktigt vad jag hade förväntat mig.
Visa bifogad fil 24513
Är det spaghetti under? just den känns kanske lite mer åt halloween - men annars tyckte jag grytan var fin
Ja, spaghetti föll under begreppet grönsaksrest igår.Är det spaghetti under? just den känns kanske lite mer åt halloween - men annars tyckte jag grytan var fin