Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min mamma åker ingenstans i USA utan en liten burk snabbkaffe i handväskan, just för att kunna spetsa det undermåliga kaffet! Sist jag reste dit med henne blev det turbulens på flyget, vilket ledde till att burken studsade ur väskan och rullade iväg. Mamma lät bli att krypa runt för att hitta den, och vi undrar än idag vad den passagerare som plötsligt fick en burk Gevalia Millicano på tårna tänkte...Lite snabbkaffe i en burk att röra i när de vänder ryggen till?
Min ömma moder gjorde kaffet medan jag utförde en enklare teknisk uppgift. Det blev blaskigare än någonsin!Kan du hinna göra iordning kaffet åt dem innan de gör det? Eller är det klart när ni anländer redan?
Dubbelkollen gjord. Ta en näve torkade trattisar, finfördela efter bästa förmåga, blanda med god nygjord majo. Njut.Jag TROR att det bara är pulveriserade torkade trattkantareller i stor mängd nedblandat i majonnäsen, men jag ska dubbelkolla med min fader om det ingår något mer.
Hoppas det! @Ullmerkott
Torkade trattisar har jag mycket gott om.
Varför är det matmisärvecka?Vi inleder årets stora matmisärvecka, så idag åt vi falafel, stekta champinjoner med vitlök/persilja/hasselnötter, hummus, rotfrukter som legat i ugnen och sån där trattkantarellmajo. Allt var gott, allt fick samma färg. Nu blir det typ hämtmat och mackor en vecka.
Varför är det matmisärvecka?
Åh, nej! Det låter lika prövande som de veckor då min partner är på vintersemester.Det är den stora jobbveckan för partner. Jag är barnochhundgräsänka i en vecka.