Allmän enighet rådde på den punkten.Jag vet inte om jag ska säga vad jag tycker att de liknar . Säger nog mer om mig ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allmän enighet rådde på den punkten.Jag vet inte om jag ska säga vad jag tycker att de liknar . Säger nog mer om mig ...
Var den god i alla fall?Allmän enighet rådde på den punkten.
Jättegod! Chokladfondant, tre sorters mousse, jordnötsnogatine och sen lite flingsalt på toppen. Irish Coffee till! Livet lekte.Var den god i alla fall?
Vi käkade lax- och räkgryta med kokosmjölk, lime och krossade tomater i. Wienerbröd som jag bakade igår och frös in värmdes i ugnen och blev efterrätt
Nu har jag bakat ohyggliga mängder cup cakes, tårtbottnar och pekanpaj till sonens kalas imorgon, återstår att se om det blir ätbart!
Jag TROR att det bara är pulveriserade torkade trattkantareller i stor mängd nedblandat i majonnäsen, men jag ska dubbelkolla med min fader om det ingår något mer.@Ullmerkott Trattkantarellmajonnäs HUR?!
Ja, det var verkligen en sådan där kväll jag kommer att leva på i flera veckor!Vilken kväll ni verkar ha haft @Mineur Tur du vann turneringen! Och lammfärsen lät verkligen fenomenal.
Roligt att pajen blev populär!
Det går ju att anpassa sötheten lite beroende på vas för choklad en har i - jag tycker att 70% mörk choklad brukar vara bäst för att det inte ska bli sötare än nödvändigt
Ajdå, då är det illa!Ja, det var verkligen en sådan där kväll jag kommer att leva på i flera veckor!
Angående pajen så hade jag i 75% mörk choklad och tyckte fortfarande att den var för söt Men jag är rätt känslig för när saker är för söta, trots att jag är en gottegris av stora mått!
Ja, jag tror inte att sambon (som åt två bitar) skulle ha något emot ifall jag experimenterade lite med ett par pajer till!Ajdå, då är det illa!
Du får testa med ännu mörkare choklad eller någon sort som smakar mindre sött
Lite snabbkaffe i en burk att röra i när de vänder ryggen till?Lite så där "dagen efter en en sen kväll med mat och alkohol" i kroppen idag. Men ska samla ihop mig och titta förbi hos mina föräldrar en stund och ta hand om min häst. Helst även rida.
Det som bromsar mig just nu är, förutom ovan nämnda tillstånd, att kaffet hos mina föräldrar är så erbarmligt tunt att jag blir olycklig när jag tänker på det. Ser det illa ut om jag tar med eget i termos?
Favoritkaffet som en liten gåva istället, kanske?kaffet hos mina föräldrar är så erbarmligt tunt att jag blir olycklig när jag tänker på det. Ser det illa ut om jag tar med eget i termos?
Jag funderar på just det, faktiskt. Partner avråder från att jag tar med termos, hen tror att de tar illa upp.Lite snabbkaffe i en burk att röra i när de vänder ryggen till?
Det är inte så mycket valet av kaffesort, som proportionerna vatten : kaffe som är problemet.Favoritkaffet som en liten gåva istället, kanske?
Det är inte så mycket valet av kaffesort, som proportionerna vatten : kaffe som är problemet.