WOW!Firar försenat nyår med goda vänner. Vi lagar detta:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
WOW!Firar försenat nyår med goda vänner. Vi lagar detta:
Menyn är vännernas verk.
Den låter komplett galen på,det allra bästa sätt och mycket fantasieggandeMenyn är vännernas verk.
Så, eftersom jag är för lat att använda Bukes klyddiga sökverktyg: recept, please?
Ni får förresten ursäkta mitt alltmer changserande språk, men jag är omgiven av kids hela dagarna och smittas alldeles av svengelskan. Kommer snart börja säga saker som ”hashtag hungrig”, men då måste ni lova att skjuta mig.
De har utgått från goda drycker och tänkt ut rätter till dem. Vi lagar maten efterhand. Snart är samosas klara!Den låter komplett galen på,det allra bästa sätt och mycket fantasieggande
Låter som en helt fantastisk meny och ett trevligt koncept att laga maten efterhandDe har utgått från goda drycker och tänkt ut rätter till dem. Vi lagar maten efterhand. Snart är samosas klara!
Nu blir det typ meta med en bild av ett citat men här är inlägget @Hermelin skrev i april som jag har sparat och aldrig kommer sluta hyllaJag har haft världens krisdag med tårar både vid lunch- och middagstid, så min middagssolen är ungefär popcorn och VLIN. Inte alls influerad av tråden om kastrullpopcorn, inte alls.
TackNu blir det typ meta med en bild av ett citat men här är inlägget @Hermelin skrev i april som jag har sparat och aldrig kommer sluta hylla
Firar försenat nyår med goda vänner. Vi lagar detta:
Här blev det lite avsteg från det vegetariska i kväll. Blev hamburgare med sötpotatisfrites och Mirans specialdressing. Plus en massa grönsaker förstås. Gott. Sen gjorde jag jordgubbssorbet på lite av de mixade jordgubbarna i frysen. Så jag höll mig lite till temat. Sorbeten smakade sommar, kort och gott. Mycket gott.
Dessert. Trebönsmousse, fast inte. Kreerad av bihustrun.
Dessert. Trebönsmousse, fast inte. Kreerad av bihustrun.
Jag vet inte om jag ska säga vad jag tycker att de liknar . Säger nog mer om mig ...