Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säg till innan så sätter jag dig på ignore, vill inte se denna ljuvliga omtalade skapelse!Alltså det här med bilder på er mat är ju jättekul! Vänta bara tills nästa vecka när jag ska luncha KÅLMACKAN.
Skulle man kunna få en bild och en noggrann beskrivning så att man själv kan fixa sig en KÅLMACKA?Alltså det här med bilder på er mat är ju jättekul! Vänta bara tills nästa vecka när jag ska luncha KÅLMACKAN.
Denna såg ju ändå rätt så god ut
Både Leffe och Chimay brukar finnas på systemet, beroende på vart en bor då @MJLee
Maredsous brukar också gå att hitta i lite olika versioner
Ska det vara en av varje sort eller bara en av de du skrev ner?
Vad är det?Flemish Carbonnades,.
Vad är det?
Nu kollade jag ett par recept. Det såg inte dumt ut för en kylig januaridag! Jag tycker det borde räcka med tex broccoli och blomkål till samt bröd? Potatis i någon form känns nästan som att det sammanlagt blir lite väl rejält?En riktigt god köttgryta gjord med öl https://en.wikipedia.org/wiki/Carbonade_flamande vilket ger den en härlig mustig smak
Jag testade att baka wienersemla i början av veckan. Det var fan i mig det godaste jag ätit på lääängeÅrets tredje semla till fikat idag! Från Bageri Leve.