Hittat ett toppenrecept! *skriver upp Dennis hot dogs och pannkaksmix på inköpslistan*
Åh, det här kommer min lekfulla mamma att älska!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hittat ett toppenrecept! *skriver upp Dennis hot dogs och pannkaksmix på inköpslistan*
Det låter verkligen skitdrygt rentunsagt! Jag funderade på att gilla den goda maten (och semlorna) men det kändes svårt att gilla hela inläggetTänkte tillägga i mitt inlägg att om man gillade det är man en OND människa. SÅÅÅÅ synd är det om mig, faktiskt. Men jag hann inte förrän @Hyacinth gillade ...
Tapas kväll juTog mig ju inte iväg för att handla idag heller, så fick öppna några konserver.
1 tetra kikärter, flera kalamataoliver, några söta paprikor fyllda med nån italiensk ost, ½ burk röra gjord på rostade röda paprikor o tomater. Till det några skivor Göteborgskex fröknäcke + te.
MISÄR!
Tänkte tillägga i mitt inlägg att om man gillade det är man en OND människa. SÅÅÅÅ synd är det om mig, faktiskt. Men jag hann inte förrän @Hyacinth gillade ...
Gillade semlor och hotell
Ja just det gillade jag med.
Styrkekjamizzar och sånt!
Sabla otur!!!
Äntligen har de leverpastejdoppade burkkräftstjärtarna fått rejäl konkurrens! Åh, vad det ser gott ut!Hittat ett toppenrecept! *skriver upp Dennis hot dogs och pannkaksmix på inköpslistan*
Va va va vad har jag missat?Bildfunktionen har ju potential att revolutionera mattråden!
Jag har också missat!Va va va vad har jag missat?
Va va va vad har jag missat?