R
Raderad medlem 19815
Morotsbiffar, mathavre och barillas tomatsås med oliver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag missat något? Pågår viktminskning eller gödning?Det här med att registrera sitt ätande... Jag GÖR ju inget annat än att äta nu för tiden! Ska bli mycket spännande att se vad det leder till (mer än att jag är hungrig typ jämt och väger mat helt maniskt. Det här kan inte få fortgå någon längre period )
Jag har hur som helst ätit jordärtskockssoppa med asmycket grönsaker några dagar nu. Till lunch. Igår en sån där färdig lammburgare med hamburgerbröd, sriracha, picklad lök och några strips till middag. Svinmycket overnight oats (jag RYSER av det fåniga namnet) till frukost varenda dag. Och mellanmål. I helgen ska jag laga sju sorters lammfärs, eller nåt. Tur att jag gillar mat!
Det är lite oklart Själva målet är väl egentligen att äta minst tre gånger om dagen för att det sägs att det är bra. Bättre än en gång, till exempel. Och när jag började med det tänkte jag att det kunde vara intressant att kolla hur mycket jag faktiskt äter. Jag försöker också styra upp min ekonomi lite, vilket innebär att godis och snacks t.ex. ska redovisas i en egen kolumn. Så det får jag äta, men vill inte köpa Jag måste också minska ner mina astronomiska alkoholkostnader... Det hela bör väl rimligtvis leda till någon form av viktnedgång av sig själv, men det är inte huvudmålet, även om det inte är oönskat.Har jag missat något? Pågår viktminskning eller gödning?
McVegan
Delicatoboll
Jag svarar, trots att det inte var till mig, eftersom jag åt burgaren till middag igår.Vad tyckte du om burgaren?
Jag tyckte den var ganska god. Själva burgaren smakade lite rökigt och köttigt, dressingen smakade inte mycket.Vad tyckte du om burgaren?
Det låter inte så dumt!Jag tyckte den var ganska god. Själva burgaren smakade lite rökigt och köttigt, dressingen smakade inte mycket.