Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag lagar lagom knäppa saker. Vegetarisk skagensallad. Tofu inlagd i spad avsett för ansjovis. Gravar morot. Fooled pork.
Vad allt kan inte ett BARN driva sin MOR till. Jag får tårar i ögonen när jag tänker på min egen moderliga godhet, och jag förstår att även ni får det.
Sitter och funderar på om pepparrot och citron och gräslök fungerar tillsammans. Har hittat ett recept på räkröra men vill gärna tillföra lite citron. Hmmm.....
Risgrynsgröt till frukost.
Om en stund ska jag äta grönkålspaj och senare äppelefterrätt, valnötskaka och julgodis.
Risgrynsgröt till frukost.
Om en stund ska jag äta grönkålspaj och senare äppelefterrätt, valnötskaka och julgodis.
Det funkar, tycker jag.Sitter och funderar på om pepparrot och citron och gräslök fungerar tillsammans. Har hittat ett recept på räkröra men vill gärna tillföra lite citron. Hmmm.....
Fantastiskt! Och den ser MYCKET närande ut!God Jul(tårta) på er!
Återkommer kanske med rapport på hur den smakar - men kan iaf säga att jag har badat i kristyr, att tårtan var snyggare i mitt huvud och att jag inte tar Ansvar för dom galna tomtarna för dom är köpta (passande såhär på kommersens högtid )
Tack för hjälpen hörreni med receptfunderingar.
Så som sig bör på julen - inget lätt och luftigt här inte!Fantastiskt! Och den ser MYCKET närande ut!
Så som sig bör på julen - inget lätt och luftigt här inte!
Haha ja, psykotiska tomtar är vi allihopa liksomJag tycker den ser mycket god ut och extra plus för de psykotiska tomtarna Det känns som lämpligt i med dagens julhets
Haha ja, psykotiska tomtar är vi allihopa liksom
Nej, jag hällde just grädde på min Jansson i den andan.Så som sig bör på julen - inget lätt och luftigt här inte!
Recept på valnötskaka?