Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förresten: kan man göra kälknol på rådjurskång utan att bena ur den först??? Blir ju bara slamsor kvar om den benas ur. (fick den av grannen som inte hade plats i sin kyl...)
Jag tror inte att det blir bra, bla för att benet påverkar hur värmen fördelas i köttet.Förresten: kan man göra kälknol på rådjurskång utan att bena ur den först??? Blir ju bara slamsor kvar om den benas ur. (fick den av grannen som inte hade plats i sin kyl...)
Så klart firar du semesterdagen med att jobba lite!Jobbar hemma idag (har semester) och äter grönkålssoppa och karelska piroger till lunch.
Så klart firar du semesterdagen med att jobba lite!
Med semesterersättningen får du ju i alla fall lite extra betalt!Jag har tjugotvå paper att kommentera och betygssätta, så det blir firande imorgon också!
Varför har de samma namn, förresten?
Vilket sammanträffande!För att det är samma planta, rotsellerin växer i jorden, stjälksellerin växer ovan.
För att det är samma planta, rotsellerin växer i jorden, stjälksellerin växer ovan.
Nja... de är varianter av samma art, Apium graveolens var. rapaceum som är rotselleri och Apium graveolens subsp. dulce som är stjälkselleri
Tomat och saffrans-sill är den som blivit bäst när jag har gjort min egen sill (iaf enligt alla som äter sill, vilket jag inte gör )Hörrni!
Vilken är er favoritsill som inte är löksill (ety den gör min moder)?
Recept-ish måste med
Okay! Har inte kollat upp det, men sålde rotselleri som satt fast i stjälkselleri på jobbet i sensomras.
För att det är samma planta, rotsellerin växer i jorden, stjälksellerin växer ovan.
Jag är mer inne på ren sprit!Vet inte hur jag ska hantera detta. Dricka glögg kanske.
Jag är mer inne på ren sprit!
HATAR när det händer!Vi har sölat bort nyckeln till skåpet med sprit