Tips på bra dressyrgjordar

N

nathaliiek

Behöver en nya dressyrgjord till nya sadeln, men vet inte alls vad jag vill ha för något...har ni några bra tips?:)

Den måste vara sväng, svart och inte allt för dyr:)

Sv: Tips på bra dressyrgjordar

globus ronja, kostar väl runt 700 kr vill jag minnas. Med resår, svängd o anatomiskt. Det enda jag inte gillar med den är plattorna bakom spännerna eller vad jag ska säga. Det är små hål till att få emellan stropparna till sadeln, men de är för små.. Så det går liksom inte att få igenom eller att få det slätt o fint mot hästen. Annars gillar jag GG, bates, amerigo, erix le tixerant (fast de är modell dyrare)

Sv: Tips på bra dressyrgjordar

Det fick bli en ny Treadstonegjord, den gör mig aldrig besviken och hästarna gillar den också:)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag måste köpa nya hörlurar, trådlösa och inte alltför dyra. Någon som kan tipsa? Jag vill inte köpa billig skit heller.. Lyssnar på...
Svar
10
· Visningar
484
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
924
Senast: Ajda
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
480
Senast: ameo
·
Dressyr Någon som tittat i veckan? Hittat några favoriter? För erkänna att jag inte alls tittat särskilt mycket för det är så många Namn i...
Svar
9
· Visningar
1 188
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka