Bästa hagbootsen?

Jag har haft de där billiga gummi bootsen (protector) när Axel hade skor pga böld med minimalt med söm. Fungerade bra, slapp tappskor dock går de sönder på löpande band vid haganvändning. 🙈 Inte provat Armas, vet ej om de håller bättre?

Har dock funderat på trav boots (sådana man drar på, ej de med vikt) tänkt att de kanske håller bättre för hagtrask? Någon som provat?

Inte för att jag har behov just nu men man vet aldrig. Zarre är oxå en klumpeduns i hagen, har mer än en gång hotat honom med hagskydd. :cautious:
Jag använder bara hela boots för att minimera risken för skav.
Tycker det funkar bra.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 007
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 356
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan I början av månaden ställde jag ut min Islandshäst på lösdrift. Allt verkade vara frid och fröjd. Hon var lite tröttare i ridningen, men...
Svar
15
· Visningar
1 779
Senast: Korven
·
Hästvård Valacken, som nyss fyllde 20 år, har alltid varit en suris, han vill inte gosa och gör du något som inte passar så har han lagt öronen...
Svar
7
· Visningar
1 361
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama