Tips inför valphämtning

Jois

Trådstartare
På fredag bär det iväg och hämta hem valpen!!:bump:

Vi har redan en hund idag som är snart 8 så vi är inte helt lost.. Men honom fick jag när han va 1 så jag har aldrig haft valp innan...:crazy:

Undrar därför lite såna saker som man bör tänka på, saker som fungerar på/till en vuxen hund men som en valp inte bör ha/äta osv..

Tex godis av olika slag, kan man ge samma till stor som liten?

Ja ni kanske förstår vart jag vill komma, vad bör vi tänka på som funkar med stor men inte med liten helt enkelt?:o

Sv: Tips inför valphämtning

kom ihåg avmaskning och 12-veckors vaccinering. Som godis tycker jag det är lättast att ge dom torrfodret dom får om det är en matglad hund så brukar ju det funka :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 071
Senast: inverterad
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 634
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 844
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 861
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka