Sv: Tidelag
Jo, självklart förespråkar jag inte dödsstraff i Sverige. :smirk:
Vad jag menar är snarare att jag inte känt någon sympati om en person som gjort sig skyldig till pedofilbrott/djursex (vilka tydligen verkar ha någon form av samband, får man inte tag på ett barn tar man ett djur som inte heller kan försvara sig) fått smaka på sin egen medicin och sedan fått ett skott i pannan eller liknande. Så stark är min avsky, sen att det är galet att avrätta folk är ju en annan femma.
Det äcklar mig att människor med en sån fruktansvärd störning får springa runt i samhället som vem som helst och känna sexuell upphetsning när de ser en liten chihuahua gå förbi...
Man kan ju också spekulera över hur dessa människor är som personer, gentemot andra människor, eftersom de saknar förmåga att känna med ett oskyldigt djur och är redo att skada detta för sina egna lustar måste detta ju märkas i övrigt också!?
När de saknar samvete, sympati, empati...hela paketet, borde de väl inte kunna känna något för människor heller?...särskilt inte när det gäller pedofiler.
Jag får en känsla av att det är sådana människor som har 35 lik begravda i trädgården för att de tyckte att det var ett roligt litet experiment att dissikera dem levande!
Kanske därför jag har så starkt hat, jag ser dem som ren ondska.