Tid tillsammans?

Vi har mycket tid ihop pga våra arbetstider. Jag jobbar halvtid förmiddagar och sambon ständig natt. Vi möts i dörren vid 7:30 på morgonen när jag åker. Han sover när jag jobbar. Jag är hemma strax efter 12:00 och har då ett par timmar där jag pysslar med hundarna och fixar mat. Väcker sambon vid 14-15 och vi käkar ihop, sen blir det mest tid ihop med hundträning, familj och hemmafix. Han åker inte till jobbet förens vid 23:00 så vi har alltså rätt mycket av dagen ihop om vi vill. Ett par gånger i veckan piper någon av oss iväg på nått annat.
Sambon flugfiskar och åker på lite fisketripper vissa helger samt under en semestervecka. Jag åker iväg lite helger och träffar vänner på annan ort. Men oftast åker vi iväg ihop med hundarna antigen för hundaktiviteter eller träffa gemensamma vänner.

Vi trivs båda med upplägget som egentligen inte är ett upplägg, vi gör bara som det faller sig in och som vi vill. Båda är rätt "hemkära", gillar varandras sällskap och vi råkar ha en hel del gemensamma intressen och vänner. Vill någon sticka iväg på nått så är det inga konstigheter bara vi löser det praktiskt med hundar och barn.

Liknande trådar

Relationer Jag fick en fråga från min partner här om dagen, som gjorde mig lite bestört... Han frågade vad jag skulle med honom till om det inte är... 2
Svar
31
· Visningar
2 790
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med... 19 20 21
Svar
414
· Visningar
18 322
Senast: Mineur
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 447
Senast: Freazer
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 052

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Mellanpudel
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka