Är detta leken för förrvirrade ang vilka som man röstar på/ Baserar sina teorier på?/avd är de ens med i leken @fio ?Ja, det var visst cirkus jag menade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är detta leken för förrvirrade ang vilka som man röstar på/ Baserar sina teorier på?/avd är de ens med i leken @fio ?Ja, det var visst cirkus jag menade.
22 min and counting....Fick precis tid för leken, när är DL. Dvs hur mycket tid har jag att läsa ikapp?
delvis, men mer för att jag tror att hon har en annan agenda än mig. men det är svårbedömt!
Jag har inte påståt att det är viktigt. Och det tycker jag väl inte att andra gjort heller? Möjligtvis att jag missat något. Däremot verkar du vilja påpeka att det är oviktigt? Och det gär mig lite fundersam.
Disskussionen startade ju innan kattniss blev käkad(innan G_O var lynchad tom), så andra stycket hänger jag inte med på riktigt?
Alltså att hon skulle låtsats vara kattniss, en ond kan ju vilja göra det för att förvirra.
För att få dom goda att tro att hon är en av de goda? Det är väl att hjälpa de onda?
ja det håller jag med om, jag började dock nystandet i just gabbys inlägg och fastnade på det där. Vet inte om det betyder så mycket utan något jag noterar.
Som cirkus säger och så tänker jag att det har betydelse att det är just kattniss?
Jo men det kan ju vara menat att lura just mentorn.
Att slösa bort en gissning ja, just det. Ja, nu vet vi ju ändå med 99% sannolikhet att G-O inte är Katniss så jag släpper det.
Exaktemente - jag kan tänka mig att det var ett försök att få mentorn att förbruka en gissning.
Det verkar så.Är detta leken för förrvirrade ang vilka som man röstar på/ Baserar sina teorier på?/avd är de ens med i leken @fio ?
det kan jag förstå.men se det som att jag letar efter rätt nyckel till att öppna dörren, så kanske det klarnar?Alltså jag blir lite snurrig av att du först, skriver(i ditt långa inlägg där du går igenom deltagarna) att du ska vänta med cirkus till i morgon och sedan lite senare röstar på henne. Utan att ge någon motivering till varför du ändrat dig och dessutom med en väldigt luddig röstmotivering.
Fick precis tid för leken, när är DL. Dvs hur mycket tid har jag att läsa ikapp?
Då får ni nog stå ut med bara ett röstinlägg när jag hunnit hitta något att basera den på. Så får det bli mer teorier senare ikväll/imorgon om jag överlever så länge den här gången.22 min and counting....
det kan jag förstå.men se det som att jag letar efter rätt nyckel till att öppna dörren, så kanske det klarnar?
jag tror det kommer klargöra massor i slutändan, men det är bara jag som tror det så dra inga större växlar på det....Ledsen Q men nä.
Det gör mig nyfiken men snarare mer förvirrad än mindre.
nåja jag tyckte nog att EmmaN tyckte att bsf försökte få Haymitch att slösa en röst på en möjlig Katnis, inte att bsf försökte verka vara Haymitch? Hur läser du egentligen?Ser att du @EmmaN tror att BSF låtsas vara Haymitch. Jag undrar om ulvarna verkligen skulle våga sig på att göra en sådan falsk hint igen efter allt prat det varit om G_O och hennes hint om Katniss?
för min andra tanke i det hela är att G_O försvarade dig när hon röstade på fio?
Det har jag väl inte skrivit? Jag har skrivit att jag tror att BSF kanske försökte få Haymitch att lägga en gissning på henne som Peeta.Ser att du @EmmaN tror att BSF låtsas vara Haymitch. Jag undrar om ulvarna verkligen skulle våga sig på att göra en sådan falsk hint igen efter allt prat det varit om G_O och hennes hint om Katniss?
Fast shit, nu slog mig just en tanke och gaah!Hm, jag håller med @quarter4ever om att vilja syna @cirkus för jag tycker hon spelar lite irrationellt men jag vet också att cirkus är en mästare på att "byta skepnad", hon har ingen direkt enhetlig spelstil vilket gör henne svårbedömd.
Äh, jag sitter här och pillar lite och kommer inte riktigt fram till vad jag tänker för mitt i alltihopa kom jag på att jag ju inte bara kan utgå från Lena1s tankar och tro att alla ska haja så just nu får det bli så här:
LenaH röstar på cirkus
då jag tror hon är ulv som misstänkte att q kunde vara spelledare DL1 och därför försvarade henne så aktivt.
EmmaN röstar på Klara
Motivering:
I början av leken funderade Klara en del över spelledaren och ulvarna vilket i sig inte måste betyda något men som ändå var värt att notera. Efter att Gabby_Ossi åkte ut gick jag tillbaka och kikade in hennes inlägg och funderade över vad de kunde betyda. Då reagerade jag på detta:
Jag tänker att Gabby_Ossi som var ulv försökte få blickarna från Klara och därför tror jag att hon kan vara ulv. Då jag inte haft mycket tid att läsa och analysera idag fick jag helt enkelt gå på vad jag tänkte igår då jag inte litar på min tröttmössa idag. Det stod mellan Lobelia och Klara. Lobelia tycker jag mig ha sett godare vibbar av sedan dag 1 och vill avvakta lite mer. Jag är osäker på om rävflickan siat någon inatt men har en stund på mig att fundera på det och ändra min röst i så fall.