The hunger games (ulvspel)

Status
Stängd för vidare inlägg.
nåja jag tyckte nog att EmmaN tyckte att bsf försökte få Haymitch att slösa en röst på en möjlig Katnis, inte att bsf försökte verka vara Haymitch? Hur läser du egentligen?

läsningen är det inget fel på tack men blandade ihop rollerna sedan.

Menade såklart att BSF låtsades vara Peeta för att lura Haymitch

Mirtai röstar på Klara

Eftersom jag upplever att hon brukar försvara sig mer när hon är god. Dessutom tycker jag att hennes reaktioner efter första lynchen är märkliga.

Och så till sist, en Klara som inte misstänker mig är skum bara av den anledningen :p

(färglagt)

Varför skulle du ändra bara för att du tror någon är siad? Att någon är siad betyder inte att den är ond.

Jag tror en god är siad men det kan vara jag som överanaluserar @quarter4ever s inlägg:p (tillägg att kommentaren jag noterade inte hade något att göra med vem som isåfall var siad så där famlar jag fortsatt i mörkret).
Haha jaha :banghead: Tänkte inte ens den tanken.

Klara - Hade liknade konstiga idéer om att Q skulle vara magisk och så att goda inte vill riskera att bli av med henne om hon nu skulle vara god. Hon medgav senare att det kanske inte var förstahandsalternativet att både jag och BSF skulle vara i Lyan.

Alltså, det där är ju verkligen att tolka mina inlägg precis som man vill. Jag har aldrig sagt att Q är magisk. Jag har bara sagt att Q är en farlig fiende om man sitter i lyan. Precis som andra spelare är. Har du verkligen läst alla mina inlägg där jag försökt förklara för dig vad jag menar?

Jag är väldigt velig idag, lite utslängd åt ulvarna( om man nu får uttrycka sig så:D )
Men så här går mina tankar
Jag är väldigt intresserad av att veta cirkus roll- den kommer som vanligt att klargöra mycket.

jag noterar även Blacksmithfarm som en som väldigt intressant att följa, tror nog inte hon är spelledare längre i så fall utan av mer luden karaktär , eller så har jag missuppfattat ett och annat grovt, men det pingar på min ulvalert faktiskt!

Mirtai får en första tidig röst av en av mina huvudmisstänkta Bsf, det kan betyda antingen god eller faktiskt ond, svårbedömt!
idag är jag lite on my own och därför väljer jag att syna den jag verkligen vill veta vart hon står

quarter4ever röstar på cirkus

då jag tror att svaret på den syningen kan ge de nycklar som behövs för leken i framtiden,
Cirkus är en tillräckligt bra spelare för att lura mig ( och alla andra) av banan och skulle hon ändå ha rent mjöl i påsen denna gången så ger det ändå mycket i det övriga nystandet
Jag tror att det kan vara någon som spelar på fel sida av planhalvan ändå- och skulle det inte vara så, då vet jag vart jag ska rikta mina blickar
Jag hinner verkligen inte sätta mig in i leken innan dl. Har löst igenom de sista sidorna snabbt för att försöka hitta något jag reagerar mot men jag får inget att fastna i huvudet. Väljer därför den erkänt enkla vägen och röstar på samma som den enda spelaren jag är säker på är god efter första dygnets händelser.
Hjartagna röstar på Cirkus då jag tror Q är något på spåret

DL 3
17:22 Blacksmithfarm röstar på Mirtai
20:38 quarter4ever röstar på cirkus
20:52 EmmaN röstar på Klara

21:16 LenaH röstar på cirkus
21:18 Lobelia röstar på cirkus
21:19 Klara röstar på Blacksmithfarm
21:19 LenaH ändrar röst till Klara
21:23 Mirtai röstar på Klara
21:24 Hjartagna röstar på cirkus

Mirtai: 1
cirkus: 3
Klara: 3
Blacksmithfarm: 1

Alltså, det där är ju verkligen att tolka mina inlägg precis som man vill. Jag har aldrig sagt att Q är magisk. Jag har bara sagt att Q är en farlig fiende om man sitter i lyan. Precis som andra spelare är. Har du verkligen läst alla mina inlägg där jag försökt förklara för dig vad jag menar?
Det är just det jag syftar på, både du och Cirkus verkade glorifiera Qs spelskicklighet. Det gnager och skaver och så finns det inte mycket att gå på och då får man ta det man haver så att säga

nej nu har jag inga dolda agendor, så gör gärna som jag vill just nu:)
Men vad jobbig du är!

LenaH ändrar tillbaka till cirkus för att q vill att jag gör som hon vill.

då jag tror hon är ulv som misstänkte att q kunde vara spelledare DL1 och därför försvarade henne så aktivt.

Det är just det jag syftar på, både du och Cirkus verkade glorifiera Qs spelskicklighet. Det gnager och skaver och så finns det inte mycket att gå på och då får man ta det man haver så att säga

Well, du har ju själv sagt att Q är duktig på att analysera spelet på väldigt lite information. Det är min erfarenhet också. Är det verkligen så långsökt att en eller flera ulvar skulle ta chansen att vara med och rösta ut Q när möjligheten ges?

Jag vet inte hur jag ska rösta. Jag har precis kommit hem efter att ha hämtat min katt som jag skrev om vid 17-riden
Jag har en ny kattunge som alla andra fyrbenta helst vill utplåna så jag kommer att få lägga en inte så genomtänkt röst för att ta hand om min lilla kisse.

Jag har faktiskt inte släppt de som röstade på q i första lynch jag.

Att följa q idag verkar ju populärt, synd bara att hon röstar på mig - jag vet att hon inte har siat mig och det tyckre jag att hon är tydlig med - däremot så kommer det klargöras endel om jag försvinner, nämligen de som följer henne innehåller nog ett gäng glada ulvar som tycker det är mumma som det lutar nu.

Jag tror att en av de som röstat på q är ulv och jag tror att minst en av de som röstat på mig är ulv.

Det gör att min röst hamnar på Lobelia idag. Jag tycker att hon går på lite väl hårt om att man inte fick tycka att q är en skicklig spelare, klart att det skaver att q är godförklarad för den som är ulv.Och såklart att de vill ha ut mig också - ulvarna

cirkus röstar på Lobelia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 937
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 553
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 656
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2