Jag är väldigt velig idag, lite utslängd åt ulvarna( om man nu får uttrycka sig så
)
Men så här går mina tankar
Jag är väldigt intresserad av att veta cirkus roll- den kommer som vanligt att klargöra mycket.
jag noterar även Blacksmithfarm som en som väldigt intressant att följa, tror nog inte hon är spelledare längre i så fall utan av mer luden karaktär , eller så har jag missuppfattat ett och annat grovt, men det pingar på min ulvalert faktiskt!
Mirtai får en första tidig röst av en av mina huvudmisstänkta Bsf, det kan betyda antingen god eller faktiskt ond, svårbedömt!
idag är jag lite on my own och därför väljer jag att syna den jag verkligen vill veta vart hon står
quarter4ever röstar på cirkus
då jag tror att svaret på den syningen kan ge de nycklar som behövs för leken i framtiden,
Cirkus är en tillräckligt bra spelare för att lura mig ( och alla andra) av banan och skulle hon ändå ha rent mjöl i påsen denna gången så ger det ändå mycket i det övriga nystandet
Jag tror att det kan vara någon som spelar på fel sida av planhalvan ändå- och skulle det inte vara så, då vet jag vart jag ska rikta mina blickar