bara nästan?
Lita aldrig på någon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bara nästan?
Jag förstår också hur du tänker men jag tycker det känns märkligt att du skriver upp mig på din lista över skumma baserat på vad någon du tycker är skum skriver.
Om jag skulle sitta i lyan med Klara skulle hon väl knappast lyfta en sådan teori mot mig när ingen annan har gjort det?
Första regeln att aldrig avvika frånLita aldrig på någon
när jag sa att det var humor med i bilden under första dagen, hur tycker du att vi ska tolka detta inlägget från dig? ( med tanke på vad du själv antig flrsta dagen?)
Just den typen av funderingar ser många snett på, ulvlekarna är just lekar och inte ett jobb. Många surfar lite i pauser på jobb, på mobilen när de är på tåget/bussen (eller cirkus toalett) osv och har inte alltid möjligheter att skriva. Man kan även göra annat på Buke och att känna sig övervakad och tvingad att skriva i tråden för att inte bli misstänkt för att vara ulv förtar en del av lekglädjen.Det vet jag inte, troligtvis inte men jag noterade det iallafall. Inget ska gå obehindrat förbi mig nävars.
Just den typen av funderingar ser många snett på, ulvlekarna är just lekar och inte ett jobb. Många surfar lite i pauser på jobb, på mobilen när de är på tåget/bussen (eller cirkus toalett) osv och har inte alltid möjligheter att skriva. Man kan även göra annat på Buke och att känna sig övervakad och tvingad att skriva i tråden för att inte bli misstänkt för att vara ulv förtar en del av lekglädjen.
Mirtai får en första tidig röst av en av mina huvudmisstänkta Bsf, det kan betyda antingen god eller faktiskt ond, svårbedömt!
Bara för att vara lite språkpolis och märka ord1 Ja det borde stått cirkus.
2. Meningen blev nog onödigt komplex. Det jag vill ha fram är att: Om man, som Cirkus påstår bara röstar på Q om man är ond och vet att Q är god, så skulle ingen röstat på Q. Ingen ond visste i det läget med säkerhet om Q var ond eller god.
3 Ja korrekt, spelledare/ond fe
Tack för korrigeringen, då vet jag att åtminstone en läst mitt mastodontinlägg
jag gör så gott jag kan?Känns tryggt att du är tydlig och klar
fios röst på Klara känns också något enkel, att bara ta den som "borde" vara ond "någon gång". Klara kan mycket väl vara ond denna gången, men jag tycker ändå att man borde hitta något som faktiskt finns i tråden att bygga teori på.
Jag är väldigt velig idag, lite utslängd åt ulvarna( om man nu får uttrycka sig så )
Men så här går mina tankar
Jag är väldigt intresserad av att veta cirkus roll- den kommer som vanligt att klargöra mycket.
jag noterar även Blacksmithfarm som en som väldigt intressant att följa, tror nog inte hon är spelledare längre i så fall utan av mer luden karaktär , eller så har jag missuppfattat ett och annat grovt, men det pingar på min ulvalert faktiskt!
Mirtai får en första tidig röst av en av mina huvudmisstänkta Bsf, det kan betyda antingen god eller faktiskt ond, svårbedömt!
idag är jag lite on my own och därför väljer jag att syna den jag verkligen vill veta vart hon står
quarter4ever röstar på cirkus
då jag tror att svaret på den syningen kan ge de nycklar som behövs för leken i framtiden,
Cirkus är en tillräckligt bra spelare för att lura mig ( och alla andra) av banan och skulle hon ändå ha rent mjöl i påsen denna gången så ger det ändå mycket i det övriga nystandet
Jag tror att det kan vara någon som spelar på fel sida av planhalvan ändå- och skulle det inte vara så, då vet jag vart jag ska rikta mina blickar
glömmerallt - Säger att hon inte hade listat ut q's roll när hon får fråga från Lobelia om det. Hade hon varit ond borde hon väl svarat ja på det för att slippa hamna på Lobelias skum-lista, vilket hon verkar ha gjort?
delvis, men mer för att jag tror att hon har en annan agenda än mig. men det är svårbedömt!(färglagt)
Kan du utveckla det där?
Sen så förstår jag inte riktigt teorin, röstar du på @cirkus bara för att du är nyfiken på hennes roll?
Tack för att du fattar!
Jag känner att jag blir uppskriven på folks listor över misstänkta på grund av saker som inte riktigt stämmer.
Jag har inte godförklarat någon. Utom Q som iaf nästan är god i min lista