Sv: The hobbit [Ulvlek]
Ja alltså i själva misstanken var det ju tvärtom dvs att hon misstänkte dig, men sedan kom hon plötsligt med ett inlägg där jag uppfattade det som att hon skrev att hon visste att du skulle sias som god om du siades. Det kan ha varit en ren felskrivning, men självklart hoppades jag att det var en ofrivillig outning av att hon visste att du var god, vilket hon eftersom hon kastade misstankar på dig bara skulle veta om hon var ulv. Men som sagt, det kan ju ha varit en ren felskrivning.
Fast det där var ju tvärtom? Jag vet fortfarande inte vad MM försökte få fram, men som det lät för mig var hon övertygad om att jag skulle visas som ond om hon hade siat mig? Eller att hon trodde att jag på något sätt var övertygad om att hon inte var siaren/inte siat mig? Vilket jag är. Alltså, att hon inte siat mig OM hon är siaren. Huruvida hon är det eller inte vet jag inte. Det skulle i och för sig förklara hennes "ni kommer ångra er om ni lynchar mig"-inlägg.
Ja alltså i själva misstanken var det ju tvärtom dvs att hon misstänkte dig, men sedan kom hon plötsligt med ett inlägg där jag uppfattade det som att hon skrev att hon visste att du skulle sias som god om du siades. Det kan ha varit en ren felskrivning, men självklart hoppades jag att det var en ofrivillig outning av att hon visste att du var god, vilket hon eftersom hon kastade misstankar på dig bara skulle veta om hon var ulv. Men som sagt, det kan ju ha varit en ren felskrivning.