Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Möjligt. Jag har i så fall missat det.
Som sagt den här första dagen var ju inte lätt att hänga med i svängarna ens för mig som läst med hela tiden.
KL
Om jag överlever till imorgon ska jag inte rösta i sista minuten.
Om jag skriver det femtitre gånger i ett Word-dokument innan jag går och lägger mig kanske jag kan hålla det!
Vi får se det från den goda sidan, leken kom igång
Måste man skriva HTML koden för att få med fetningar från Word till buke eller finns det något fiffigt sätt?
Det brukar jag lova mig själv varenda gång, men jag brukar vara dålig på att hålla det.
Precis! Och vi kan i alla fall inte bli anklagade för att vara smygande.
KL
Eftersom jag i början reagerade på att cirkus i princip kopierade mitt framtidsscenario i leken och efter det har flutit med ganska bra så hamnar min röst där.
Hedinn röstar på cirkus
Måste man skriva HTML koden för att få med fetningar från Word till buke eller finns det något fiffigt sätt?
Fast varför är det ulvigt att kopiera det även om man antar att cirkus har gjort det? Vad skulle en ulv vinna på det liksom?
Bra fråga. Jag har faktiskt inget bra svar, mer än att jag inte heller ser vad en ulv skulle tjäna på att försvara sig så hårt som MM gjorde i diskussionen med Niyama för att ta ett annat exempel på en jag reagerade på.
Så länge man som ulv inte är totalt avslöjad (t.ex. genom siare och spion) försvarar man sig väl precis som om man vore god?