Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I min fetning ovanför.
Jag misstänkte du skulle rösta på mig just för att du reagerade väldigt starkt på att jag inte följde strömmen, och det känns nu som att du försöker starta ett drev mot mig och bara flyta med. Väldigt misstänksamt enligt mig!
Niyama har fastnat väldigt mycket på MM. Inte bara i och med att hon röstade. Efter att MM blev upprörd så har hon fortsatt att pressa på henne, som för att få fram ett erkännande eller en slip-up. Varför vet jag inte. Jag funderar lite på om det kan vara så att hon försöker utreda om MM är Smaug eller har en viktig god roll? Om det är så så är nog Niyama vätte/ulv.
Jaha, du menar det. Du reagerar på det hårdast än så länge eftersom att det är där din röst faller. Det kanske är lite svartvitt men än så länge har jag, som sagt, endast skummat tråden och det var den uppfattningen jag fick.
Hedinn, Jag reagerar inte på nånting särskilt som hon skriver, mer än att jag faktiskt håller med om det mesta, vilket då inte verkar så hälsosamt. Hennes röstmotivering på mej känns lite halmstråaktig, det var ju nån annan som påpekade just att jag skrev liknande framtidscenario som hon - varför det nu skulle ses som skumt och NU så använder hon det själv en teori som nån annan lanserat. Hade hon reagerat förut så borde hon också skrivit det lite tidigare. Jag tycker det är underligt.
ja den här leken tog ju en oväntat eller väntad fart iom LingrenV's start fråga.