Test: Vilken ras är du?

Sv: Test: Vilken ras är du?

Hej!:)
Kul grej!
Jag blev en Amerikansk Cockerspaniel! Lite extra kul eftersom jag själv har Engelsk Cockerspaniel!:banana:
Camilla

:bump: Fransk Bulldog! :D
hihihi
Bara man inte SER UT som en oxå:devil: ...nerå dom e gulliga.
Tack för ett kul test!!!

*knappen*

Jag blev en Scottish Terrier, Skotte mao

9264-t.jpg

så ser jag ut.. så alla vet det :D Äh men det stämmer väl rätt så bra, jag är kort, har en ful frisyr och söker man på mina inlägg så har jag väl vissa drag av terrier ibland kanske :angel:

Jag blev en Border Collie, det var ju ganska häftigt eftersom jag har en!

Keeshound blev jag! Min dotter skulle jnog bli överlycklig om jag kom hem med ett sånt pälsmonster :)

Första gången blev jag en Bearded Collie och andra gången en Shetland Sheepdog.

*knapplån*

Blev sussex spaniel första gången och kooiekerhondje (kooiker dog) andra gången...

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 508
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 288
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka