Test: Vilken ras är du?

Sv: Test: Vilken ras är du?

Ibizian dog. Har aldrig hört talas om den men jag har stora öroni alla fall:smirk: .

Jag har haft 3 st shibor. Trevliga hundar förutom att det är väldigt frihetsälskande.

:rofl:
Jag gjorde testet tre gånger på mig med följande resultat:
Norsk Buhund, Border Collie och slutligen Puli - inte riktigt hundar på favvislistanprecis:smirk:

Sambo gjjorde det en gång ch blev en Black Russian Terrier - aldrig hört talas om:confused:

Apo

Först blev jag en beagle sen en pekingnese...

haha German pincher;)
german-pinscher-0009.jpg

Senast ändrad:

Hohum, jag är visst en border collie. Fick samma svar båda gångerna även då jag ändrade adjektiven som beskrev mig bäst.

Jag fick nova scotia duck tolling reteriver ... sammanfattat tollare

Det verkar faktiskt passa in på mig rätt bra. Och en tollare ska jag ha den dagen då jag blir mer aktiv och vill träna (mycket) & tävla med min hund :)

Jag gjorde testet två gånger och ändrade lite på personligheten andra gången men det blev samma igen, fast nu läste jag i ett tidigare inlägg att jag blev en yorshireterrier. Det är mer jag :)

Senast ändrad:

Bordercollie å så har man en golden..........borde skaffat mej nåt smartare med andra ord, men då kanske jag inte kunnat leva upp till det förståss ;)

jag blev en Pug???den var söt iaf:p
kram på er

Äh, jag är grymt besviken... Blev först en whippet o sen en bearded collie... :crazy: Men collien var iofs bättre.

jag blev samma som du dear syster. bearded collie. fan.. jag som ville va softie.:bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 505
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 217
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 288
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka