Tele 2 stadsnät

mian1

Trådstartare
Är det någon som är ansluten till det? Någon som inte bor i tätort. Min kommun har sånt stadsnät, men jag bor i skogen och undrar om det fungerar ordentligt och är värt pengarna.

Sv: Tele 2 stadsnät

Nja, jag vet en del om vad som finns och ungefär hur det fungerar rent allmänt. Jag har själv bott på wischan och kollat av alla möjligheter som skulle kunna tänkas gå. Vad är det du funderar på och vilken teknik använder de sig av där du bor? Vems Stadsnät gäller det?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 777
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 273
Senast: lizzie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 340
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 170
Senast: Juli0a
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka