Teambuilding

grusholmen

Trådstartare
Letar förslag till företag som genomför teambuilding. Inte aktiviteter som höghöjdsklättring eller forsränning utan mer ett scenario där gruppen är på väg till konferens, bilen går sönder ute i skogen, ingen mobilteckning...lös problemet och ta er till er destination på bästa sätt... eller nåt.

Ett företag som kan genomföra själv "olyckan" men också som kan knyta ihop säcken med gruppen för att vi alla faktiskt ska lära oss något av händelsen.

Så... förslag?

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 417
Senast: Görel
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 352
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Är ingen flitig skrivare på buke, men en väldigt flitig läsare. Jag vet att det finns väldigt många vettiga människor med stor kunskap...
2
Svar
37
· Visningar
6 524
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar