Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
å jag tycker han är för hög och för kort i nacken , för avknäckt.. lång som ett tåg sänkt rygg och slapp bak typ graman indragen form. Sicken tur att smaken är som baken
Men härligt att du är nöjd iallafall
Usch vad du är kass! Alla vi andra rider hela tiden i niomässig lösgjordhet och bakbensengagemang på tävling.
Jag tänker inte säga emot som så, jag får vara lika glad för en placering för det
Men jag tycker han blir alldeles för kort i nacken, jag blir alldeles för statiskt passiv i handen på tävling och då blir hela rasket därefter. Sen tycker jag att han känns (även om det inte syns ) till och från som en skållad råtta på tävling = blir ännu mer passiv och får helt enkelt inte till det, men det står jag för, jag tycker inte alls det här är vårt bästa eller att det här är helt korrekt, hade jag honom genomsläpplig hade jag inte fått byta och göra övergångar "på nåder" som det blir till och från
Vi kämpar hela tiden med att få en längre hals och mer självbärighet, mer bakben och mer av allt, på träning går det förhållandevis bra men på tävling kommer jag inte dit, delvis för att han inte ger samma känsla för fem öre hemma och på tävling, jag vill eg ha den energin han har på tävling men det är svårt att träna på att rida så som jag behöver på tävling på träning för han är inte likadan - hängde någon med? jag tror inte jag gjorde det.
men jag är glad ändå
men det är svårt att träna på att rida så som jag behöver på tävling på träning för han är inte likadan