Tävlingstermin ft

Sv: Tävlingstermin ft

Ja! Hermanstorp ska ha Lag-SM, gillar den anläggningen!

Ligger alla tävlingar i södra sverige eller?
Vill åka och titta ju.

KL...

Jag ska rida 90 i tågarp och sen lätt i vinslöv och gärds.

Pålle nr två ska debutera i tågarp. Får vi se hur det går.

Hoppas de flyttar om rätt mycket, alla tävlingar ligger ju i april-maj, kan de inte sprida ut dem lite. Varför är det alltid så lite i juni, juli tex.?

Hoppas de flyttar om rätt mycket, alla tävlingar ligger ju i april-maj, kan de inte sprida ut dem lite. Varför är det alltid så lite i juni, juli tex.?

folk (som hjälper till) vill ha semester :crazy:

Håller med om att det inte ser så bra ut. Sen vet man ju att det ändras men oftast blir det krockar ändå.

Men är det verkligen färre som kan hjälpa till mitt i sommaren? Bara undrar, jag har ingen erfarenhet av att ragga funktionärer...
Jag måste ju säga att jag hellre hjälper till mitt i sommaren, när jag inte är ledig vill man ju ha helgen att vara ledig på. I semestern är man ju ledig de andra dagarna med och kan offra en helg + att det är finare väder att tex. sitta hindervakt i :idea:

Men det kanske bara är jag som tänker så...

Det verkar inte bli någon tävling i Falkenberg om man får tro vad som skrivs på Waxholms hemsida.....

Var inne på Waxholms Fältrittklubbs hemsid.Där har de haft upptakt för säsong 2007.Verkar som Gunilla eller någon varit där.De har skrivit att det inte blir något av Falkenbergtävlingen.Och sedan står det om de YR som inte platsar i landslag ska få åka till Ypäjä på utbildning och jr det samma fast Bad Segerberg .De verkar fått lite inside information där som ingen annan vet ännu.

Var inne på Waxholms Fältrittklubbs hemsid.Där har de haft upptakt för säsong 2007.Verkar som Gunilla eller någon varit där.De har skrivit att det inte blir något av Falkenbergtävlingen.Och sedan står det om de YR som inte platsar i landslag ska få åka till Ypäjä på utbildning och jr det samma fast Bad Segerberg .De verkar fått lite inside information där som ingen annan vet ännu.

Fast det skulle inte bli någon tävling i falkenberg förra året heller och inte detta året heller ;)

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 078
Senast: Snurrfian
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 099
Senast: Barbabelle
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 389
Senast: Hedinn
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hård nacke
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Uppdateringstråd #2